حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G ردمی نوت ۱۳ شیائومی احتمالا به Snapdragon 685 مجهز باشد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

حدود هشت ماه پیش بود که مدل 4G ردمی نوت ۱۲ با اسنپدراگون ۶۸۵ رسما معرفی شد. به نظر می‌رسد که نسل جدید این محصول نیز با همان تراشه عرضه شود. به تازگی در گزارشی می‌شنویم که مدل 4G ردمی نوت ۱۳ شیائومی احتمالا به Snapdragon 685 مجهز باشد.

مشخصات احتمالی مدل 4G ردمی نوت ۱۳ شیائومی

گزارش تازه‌ای یک عضو جدید از سری Redmi Note 13 را در مراحل اخذ گواهی‌های لازم رصد کرده که نزدیک بودن عرضه جهانی این دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس همین گزارش‌ها مشخص شده که نسخه جهانی ردمی نوت 13 که به اتصال 4G مجهز خواهد بود، با تراشه اسنپدراگون 685 عرضه خواهد شد.

این همان تراشه‌ای است که در نسل قبلی حضور داشته و آنطور که پیداست شیائومی همچنان به همین انتخاب و در نسل جدید نیز پایبند خواهد بود.

پیش از این مدل 5G ردمی نوت ۱۳ در چین معرفی شده بود. این دستگاه از تراشه مدیاتک Dimensity 6080 استفاده می‌کند. در بخش نرم ‌افزار نیز خوشبختانه با رابط کاربری MIUI 14 و سیستم عامل اندروید 13 عرضه می‌شود.

باید دید که در صورت عرضه مدل 4G با تراشه اسنپدراگون ۶۸۵، کاربران چه بازخوردی را نسبت به آن نشان می‌دهند. درباره دیگر مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۱۳ مدل 4G اطلاعاتی در دست نیست. حتی نمی‌توان با قطعیت گفت که مثل مدل 5G با اندروید ۱۳ و MIUI 14 عرضه خواهد شد.

به همین دلیل باید صبر کرد تا ماه‌های آتی و رونمایی رسمی از این دستگاه انجام شود. در حال حاضر و با توجه به تراشه شایعه شده، فکر می‌کنید که مدل 4G ردمی نوت ۱۳ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)