حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G ردمی نوت ۱۲ با اسنپدراگون ۶۸۵ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

خانواده ردمی نوت ۱۲ برای بازار جهانی رونمایی شدند. این خانواده که تا پیش از این شامل ۳ عضو دارای اتصال 5G می‌شد، حالا یک عضو جدید 4G دارد که با تراشه‌ای جدید ارائه می‌شود. به تازگی مدل 4G ردمی نوت ۱۲ با اسنپدراگون ۶۸۵ رسما معرفی شده که اولین دستگاه با این تراشه نام خواهد گرفت.

مدل 4G ردمی نوت ۱۲

مدل 4G ردمی نوت ۱۲

مدل 4G ردمی نوت ۱۲

شیائومی Redmi Note 12 4G دارای همان صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED FHD+ با رفرش‌ریت 120Hz است که در سایر اعضای این سری یافت می شود. صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و پوشش محدوده رنگ DCI-P3 است.

در بخش سخت افزاز تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ کوالکام انتخاب شده است. این تراشه یک نمونه اورکلاک‌شده از اسنپدراگون ۶۸۰ است که در نسل قبلی این دستگاه استفاده شده بود.

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G

ردمی نوت ۱۲ مدل 4G

این تراشه با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 در دسترس خواهد بود. برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی، این دستگاه به یک اسلات کارت microSD مجهز شده است.

خوشبختانه در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 14 روی اندروید ۱۳ سوار می‌شود. همچنین ردمی نوی ۱۲ 4G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع 33 واتی است.

به دوربین‌ها برسیم، جایی که برای استفاده‌های سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی حضور دارد. پنل پشتی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. دکمه پاور که در سمت راست دستگاه قرار دارد با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

قیمت و رنگ‌بندی Redmi Note 12 مدل 4G

رنگ‌های ردمی نوت ۱۲ 4G

رنگ‌های ردمی نوت ۱۲ 4G

شیائومی ردمی نوت ۱۲ 4G در سه رنگ آبی، سبر و مشکی عرضه می‌شود. در حال حاضر قیمت مدل ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخص شده که معادل ۱۹۹ یورو است.

نظر شما درباره این گوشی جدید اقتصادی 4G ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)