حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14 به لنزهای پیشرفته Summilux لایکا مجهز خواهد شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | دوربین، شایعات، شیائومی

علاقه‌مندان به شیائومی، تقویم‌های خود را برای تاریخ 27 اکتبر/5 آبان علامت‌گذاری کرده‌اند، چراکه شایعه شده است در این روز سری جدید پرچمداران Xiaomi 14 رونمایی خواهند شد. این تاریخ تنها دو روز پس از کنفرانس معرفی Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام است که هفته‌ای جذاب را نوید می‌دهد. پس از انتشار رندرهای Xiaomi 14 Pro و همچنین معرفی سیستم‌عامل اختصاصی HyperOS در هفته جاری، اکنون یک شایعه هیجان‌انگیز دیگر از این برند به‌گوش می‌رسد که ادعا می‌کند سری آینده شیائومی 14 به لنزهای پیشرفته Summilux لایکا (به‌جای Summicron فعلی) مجهز خواهند شد که بهترین لنزهای دوربین موبایل در نوع خود است.

لنزهای پیشرفته Summilux لایکا در شیائومی 14

تحولات اخیر به عرضه قریب‌الوقوع سری Xiaomi 14 اشاره دارد. شماره مدل 23127PN0CC و 23116PN5BC متعلق‌به Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro در گواهینامه‌های وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین ظاهر شده است. “سه گواهی” موردبحث شامل مجوز شبکه، گواهینامه ملی کیفیت 3C و تأییدیه رادیویی از وزارت‌خانه این کشور است. با در دست داشتن این گواهینامه‌ها، تاریخ معرفی رسمی این گوشی‌ها احتمالاً نزدیک است.

همچنین هیجان پیرامون Xiaomi 14 به‌طور پیوسته درحال افزایش است و اکنون، Evan Blass، افشاگر مشهور، آتش آن را شعله‌ور می‌کند. Blass به‌تازگی اشاره کرده است که هر دو مدل استاندارد و پرو سری 14 شیائومی از لنزهای جدید Leica Summilux بهره می‌برند. گفته می‌شود که این‌ها بهترین لنزهایی هستند که شیائومی تابه‌حال استفاده کرده است و سطح عکاسی با گوشی‌های هوشمند را بالا می‌برد.

لنزهای پیشرفته‌تر Summilux لایکا در شیائومی 14

لنزهای پیشرفته‌تر Summilux لایکا در شیائومی 14

مدیرعامل شیائومی، لی جون، اخیراً بر قدرت محصولات آینده این شرکت تأکید کرده و بیان کرده است که «این بار این محصول بسیار، بسیار، بسیار قدرتمند است.» اظهارات ایوان بلاس در مورد لنزهای Leica Summilux تنها به هیجان پیرامون سری شیائومی 14 می‌افزاید. وعده این لنزهای پیشرفته نشان می‌دهد که شیائومی آماده است تا با آخرین نسخه از پرچمداران خود، عکاسی موبایل را بار دیگر یک قدم به جلو سوق دهد.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از این دستگاه‌ها، علاقه‌مندان به فناوری و طرفداران شیائومی در سراسر جهان مشتاقانه منتظرند تا ببینند که سری شیائومی 14 چگونه تجربه گوشی‌های هوشمند را بازتعریف خواهد کرد. با اضافه شدن لنزهای Leica Summilux، واضح است که شیائومی آماده است تا تأثیر قابل‌توجهی در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

نظر شما درباره استفاده از لنزهای پیشرفته‌تر Summilux لایکا در شیائومی 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی