حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MiOS شیائومی برای چین و MIUI 15 برای بازار جهانی خواهد بود؟

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

دیروز در ترنجی خواندیم که شیائومی ممکن است آپدیت MiOS را مستقیماً به‌جای MIUI 15 منتشر کند. با این حال امروز گزارش تکمیل‌کننده‌ای منتشر شده که می‌گوید آپدیت MiOS شیائومی برای چین و MIUI 15 برای بازار جهانی خواهد بود.

آپدیت MiOS شیائومی 

گزارش اخیر Digital Chat Station ادعا کرد که شیائومی قصد دارد به طور کلی از MIUI 15 صرف نظر و به جای آن یک سیستم‌عامل جدید به نام MiOS عرضه کند. البته همچنان بیشتر شبیه به یک پوسته شخصی سازی شده روی اندروید خواهد بود تا یک سیستم‌عامل مجزا.

با این حال یک منبع نزدیک به شیائومی دیگر به نام Xiaomiui می‌گوید که این ادعاها کاملاً بی اساس و نادرست هستند.

شیائومی MiOS

شیائومی MiOS

طبق گفته‌های این منبع، شیائومی همچنان در حال توسعه رابط کاربری MIUI 15 است و انتظار می‌رود آن را به صورت رسمی با سری Xiaomi 14 عرضه کند. این منبع همچنین اضافه کرد که در حال حاضر هیچ اطلاعات مرتبطی در مورد MiOS وجود ندارد.

با این حال، آنها امکان تغییر مسیر شیائومی از MIUI به MiOS در آینده را رد نکردند. به عقیده این منبع نزدیم به شیائومی، اگر این برند چنین تغییری ایجاد کند، احتمالاً فقط در چین اتفاق می افتد و MiOS در سطح جهانی در دسترس نخواهد بود.

در حمایت از ادعاهای خود، XiaomiUI چند قطعه کد را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد MIUI 15 در حال آزمایش روی گوشی‌های هوشمند مختلف شیائومی است. پیش‌تر ما این تصاویر را دیده بودیم.

در حالی که هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم که آیا شیائومی واقعاً قصد دارد MIUI را بازنشسته کند و MiOS را عرضه کند، این واقعیت که این شرکت در حال آزمایش MIUI 15 است نشان می‌دهد MIUI به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت، حداقل در بازار جهانی.

شما چطور فکر می کنید؟ هر چه هست امیدوارم در تجربه نرم‌افزاری Xiaomi بهبود حاصل شود!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)