حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی MagicOS 8 آنر به زودی ارائه می‌شود: اندروید ۱۴؟

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، اندروید ۱۴

در حالی که سامسونگ و سونی به عنوان برندهای پیشرو عرضه آپدیت اندروید ۱۴ محسوب می‌شوند و شیائومی نیز پرچمدار جدید خود را با همین سیستم‌عامل و رابط کاربری HyperOS ارائه کرده است، وضعیت دیگر برندهای اندرویدی آنقدرها شفاف نیست. برخی برنامه آزمایشی را شروع کرده‌اند و برخی مانند Honor خیلی بی‌سروصدا پیرامون آن عمل کردند. به صورت رسمی تایید شده است که آپدیت آزمایشی MagicOS 8 آنر به زودی ارائه می‌شود. با این حال به صورت مستقیم اسمی از اندروید ۱۴ برده نشده است.

آپدیت آزمایشی MagicOS 8 آنر

تقریبا یک سال پیش بود که آنر رابط کاربری MagicOS 7 خود را برمبنای اندروید ۱۳ عرضه کرد. حالا این برند چینی در حال آماده‌سازی جانشین آن به نام MagicOS 8 است.

در یک پست جدید در انجمن آنر چین، تأیید می‌شود که این برند آزمایش نسخه بتا محدود MagicOS 8 را برای کاربران سری Magic5 و Magic V2 به زودی آغاز خواهد کرد. نکته جالب این است که نسخه بتا شامل پشتیبانی از خدمات Google Play می شود.

کاربران سری Magic5 و دستگاه‌های Magic V2 در چین که می‌خواهند نسخه بتای بسته MagicOS 8 را آزمایش کنند، می‌توانند در حال حاضر ثبت‌نام کنند. سپس این شرکت یک بازه زمانی دقیق‌تر برای نسخه بتا محدود و فرم ثبت نام دیگری را بر اساس اولویت ارائه می‌کند. امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جزئیات بیشتری از MagicOS 8 باشیم.

آنطور که انتظار می‌رود این رابط کاربری باید مبتنی بر اندروید ۱۴ باشد. باید صبر کرد و دید که خروجی آنر برای این آپدیت به چه صورت خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)