حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۴ سونی Xperia 1 V رسما عرضه شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی بدون حاشیه زیاد و برنامه‌های آزمایشی پرتعداد، خیلی خلاصه و سریع به سراغ عرضه نسخه نهایی آپدیت Android 14 برای پرچمدار به‌روز خود رفته است. حالا که آپدیت اندروید ۱۴ سونی Xperia 1 V رسما عرضه شده، می‌توان گفت که این برند ژاپنی پس از سامسونگ یکی از پیشروترین نام‌ها در عرضه آپدیت اندروید ۱۴ در اکوسیستم اندروید است.

آپدیت اندروید ۱۴ سونی Xperia 1 V

آپدیت اندروید ۱۴ سونی Xperia 1 V

آپدیت اندروید ۱۴ سونی Xperia 1 V

سونی به‌تازگی شروع به عرضه به‌روزرسانی Android 14 برای Xperia 1 V کرده است. این آپدیت جدید حالت Bokeh بهبودیافته Xperia 5 V و همچنین برنامه جدید Video Creator را ارائه می‌کند. سونی برنامه Video Creator را به عنوان بخشی از اندروید ۱۴ معرفی کرده اما قبلا آن را برای کاربران Xperia 1 V به عنوان یک برنامه قابل دانلود منتشر کرده بود.

حالت بوکه، همان حالت پرتره سونی است و در Xperia 5 V بسیار چشمگیرتر بود، بنابراین خبر خوبی است که سونی آن را برای Xperia 1 V نیز ارائه کرده است.

نرم‌افزار Video Creator یک نمونه منظم است که در Xperia 5 V نیز موجود است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد با انتخاب ویدئوهایی که می‌خواهید، یک خروجی ویدئویی را به‌طور خودکار (شامل موسیقی) ایجاد کنید. البته اگر می‌خواهید عمیق‌تر به ویرایش بپردازید، برنامه Video Creator سونی به شما ابزارهای کنترلی پیچیده و قدرتمندی را ارائه می‌کند.

این آپدیت Android 14 سونی با حجم ۱.۳ گیگابایت عرضه می‌شود. انتظار داریم طی روزهای آتی به همه کاربران این پرچمدار سونی برسد.

نظر شما درباره عملکرد سونی در عرضه آپدیت Android 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)