حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو مقایسه تست سرعت آیفون ۱۵ پرو مکس با گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل با تراشه ۳ نانومتری Apple A17 Pro عرضه می‌شود که یکی از مثال‌زدنی‌ترین تراشه‌های بازار است. این‌که ببینیم پرچمدار جدید و به‌روز اپل در مقایسه با پرچمدار سال گذشته سامسونگ چطور عمل می‌کند، می‌تواند جذاب باشد، به خصوص پس از شکست آیفون ۱۴ پرو مکس توسط گلکسی S23 Ultra. بیاید با هم ویدئو مقایسه تست سرعت آیفون ۱۵ پرو مکس با گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ را ببینیم.

مقایسه سرعت آیفون ۱۵ پرو مکس در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ اولترا

حدودا هفت ماه پیش و پس از عرضه پرچمدار به‌روز سامسونگ با هم تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را دیدیم. آن‌جا با اختلاف اندک نماینده سامسونگ از نماینده اپل پیشی گرفت که دستاورد بزرگی برای کره‌ای‌ها و پرچمدار دنیای اندرویدی محسوب می‌شد.

با عرضه iPhone 15 Pro Max به همراه تراشه و سیستم‌عامل جدید iOS 17 باید دید که آیا نماینده سامسونگ شانسی برای حفظ برتری خود دارد یا نه.

مقایسه مشخصات موثر در مقایسه تست سرعت iPhone 15 Pro Max و Galaxy S23 Ultra

مقایسه مشخصات موثر در مقایسه تست سرعت iPhone 15 Pro Max و Galaxy S23 Ultra

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، مشخصات موثر در این تست را مقایسه کردیم. نماینده اپل با تراشه جدیدتر ۳ نانومتری A17 Pro و حافظه NVME، رزلوشن کمتر و سیستم‌عامل یکپارچه‌تر با سخت‌افزار در مقابل نماینده سامسونگ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر دارای رزلوشن بیشتر قرار می‌گیرد.

به‌دور از مشخصات روی کاغذ، این عملکرد دنیای واقعی است که می‌تواند برتری را مشخص کند. پس بیاید به تماشای ویدئو تست سرعت iPhone 15 Pro Max با Galaxy S23 Ultra بنشینیم:

 

همانطور که در این ویدئو دیدید، آیفون ۱۵ پرو مکس با اختلاف اندک توانست در دور اول (و سپس در دور دوم) از گلکسی اس ۲۳ اولترا زودتر تست را به پایان برساند. تقریبا همین اختلاف اندک در نسل قبلی برای برتری نماینده سامسونگ وجود داشت و حالا این اختلاف مثبت به نفع نماینده اپل است.

بر اساس این تست مشخص باید گفت که نماینده اپل توانسته عقب بودن نسل قبلی خود را برطرف کرده و جلوتر بایستد. با این حال در دنیای واقعی و عملکردهای روزمره شاید نتوان گفت که تفاوت معناداری بین این دو دستگاه وجود دارد، همانطور که بین گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس وجود نداشت یا حتی بین آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که کدام یک از این دو دستگاه برای شما انتخاب بهتری خواهد بود؟

تست سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ در مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس اپل

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)