حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Open در میان داده های FCC و بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس خود را برای معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت آماده می‌کند. این محصول فردا رونمایی خواهد شد. هم اکنون اما وان پلاس Open در میان داده های FCC و بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

وان پلاس Open از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس در میان داده های FCC مشاهده شده است. لیست گواهینامه مذکور اطلاعات زیادی از این دستگاه مانند باتری، ابعاد و نسخه نرم افزار آن را نشان می‌دهد. این گوشی تاشو در بنچمارک گیک بنچ نیز ظاهر شده که به کارگیری تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را تأیید می‌کند. به نظر می‌رسد OnePlus Open مانند دیگر همتایان تاشو خود از باتری دو سلولی بهره می‌برد. اما اندازه باتری های به کار گرفته شده در هر دو طرف، متفاوت است. این موضوع چندان رایج نیست. باتری با شماره مدل BLPA03 دارای ظرفیت ۳,۲۹۵ میلی آمپری بوده در حالی که مدل دیگر (BLPA01) دارای ظرفیت ۱,۵۱۰ میلی آمپر ساعتی است.

داده های FCC

وان پلاس اوپن در مجموع دارای باتری ۴,۸۰۵ میلی آمپری است. ظرفیت نامی باتری این دستگاه ۴,۶۸۰ میلی آمپر خواهد بود. باتری این گوشی هوشمند تاشو توسط Sunwoda Electronics چین تولید می‌شود. این محصول از شارژر VCB8JAUH برخوردار است. در حقیقت، وان پلاس Open از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه دارای ابعاد ۱۵۳.۴ میلی‌متر در ۱۴۲.۸ میلی‌متر بوده که تصویر مربعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال، اگر از دو برنامه کنار هم (در حالت تقسیم صفحه) استفاده می کنید، این نسبت تصویر می‌تواند مفید باشد. NFC این گوشی در قسمت بالایی و در کنار ماژول دوربین قرار گرفته است.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، وان پلاس Open دارای شماره مدل CPH2551 بوده و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.2 به دست کاربران خواهد رسید. به کارگیری این نسخه از رابط کاربری مورد انتظار بود؛ زیرا که OxygenOS 14 در مراحل بتا قرار دارد. این تلفن هوشمند تاشو همانند وان پلاس ۱۱ از استاندارد Wi-Fi 6E یا Wi-Fi 7 برخوردار است. بلوتوث ۵.۳ با فناوری LE نیز در OnePlus Open وجود خواهد داشت.

گوشی تاشو OnePlus Open در میان داده های بنچمارک Geekbench

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، OnePlus Open در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شده است. این تلفن هوشمند دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بوده و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک مذکور مشاهده شده است. این دستگاه در بخش آزمون چند هسته ای موفق به کسب امتیاز ۵۴۶۳ شده و در بخش و تک هسته ای نیز امتیاز ۲۰۱۴ را کسب کرده است.

داده های بنچمارک Geekbench

وان پلاس اوپن فردا (۱۹ اکتبر) برای عرضه در بازار های جهانی (از جمله هند) معرفی خواهد شد. این محصول در چین و چند کشور آسیای جنوب شرقی با نام Oppo Find N3 عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه قیمتی کمتر از Galaxy Z Fold 5 داشته باشد.

تاریخ رونمایی OnePlus Open مشخص شد: ۲۷ مهر ماه

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره اولین گوشی هوشمند تاشو وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی