حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو فاش شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

ماه‌ها پیش شایعه شده بود که شیائومی با معرفی Xiaomi 14 Pro رکورد حاشیه نمایشگر باریک اپل در آیفون 15 پرو را می‌شکند. اکنون، یک افشاگر باسابقه بسیاری از مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو را فاش کرده است که حکایت از دست پر برند چینی در این زمینه دارد.

مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو

امسال، شیائومی 13 به‌راحتی شیائومی 13 پرو را در یک مشخصه قابل ملاحظه شکست داد: حاشیه‌های باریک نمایشگر. بااین‌حال، در سال جاری، این مدل پرو نسل جدید پرچمداران شیائومی است که در زمینه حاشیه نمایشگر عرض‌اندام می‌کند. برند چینی می‌خواهد تنها 1 میلی‌متر حاشیه در دو طرف نمایشگر شیائومی 14 پرو باقی بگذارد. این شایعه به‌همراه شمار دیگری از مشخصات نمایشگر پرچمدار آینده شیائومی توسط افشاگر هندی Kartikey Singh به بیرون درز کرده است.

مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو

مشخصات نمایشگر شیائومی 14 پرو

یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل‌توجه نسل جدید گوشی‌های رده‌بالای شیائومی برای امسال،‌ حداکثر روشنایی نمایشگر است که اکنون به رکورد شگفت‌انگیز 3000 نیت می‌رسد و احتمالاً در بالای تمامی گوشی‌های هوشمند دیگر قرار می‌گیرد. با سری 14 شیائومی، چینی‌ها می‌خواهند برای اولین بار به‌طور کامل از نمایشگرهای سامسونگ فاصله گرفته و به‌جای آن به پنل AMOLED از TCL CSOT که در مدل پرو با نام C8 شناخته می‌شود، تکیه کنند.

بر اساس اطلاعات این افشاگر، شیائومی 14 پرو از نمایشگر 6.7 اینچی چهار لبه خمیده با وضوح +QHD، رفرش‌ریت 1-120 هرتز LTPO، محافظ صفحه گوریلا گلس Victus 2 و PWM بالا بیش از 2000 هرتز به‌همراه HDR10+ ،Dolby Vision و Pro Color Tuning بهره می‌برد. همچنین علاوه‌بر اسنپدراگون 8 نسل 3، شیائومی 14 پرو به دوربین‌های به‌روز لایکا نیز مجهز خواهد شد که اگرچه لنز اصلی آن با یک عقبگرد نسبت‌به نسل پیشین خود به‌جای سنسور 1 اینچی به حسگر تصویر 1/1.28 اینچی مجهز می‌شود، اما این لنز از دریچه دیافراگم باز و متغیر استفاده می‌کند.

نظر شما درباره مشخصات نمایشگر Xiaomi 14 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی