حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

در ابتدا شایعه شده بود که Xiaomi 14 Pro با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای معرفی می‌شود. اما گوشی های معرفی شده در ماه نوامبر، این ویژگی را نداشتند. ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه، به نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو محدود شده است.

نسخه ویژه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای قیمتی معادل ۹۷۰ دلار دارد

نسخه ویژه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو در کشور چین با قیمت ۷,۰۰۰ یوان (۹۷۳ دلار) معرفی شد. این دستگاه از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی، بهره می‌برد. برای مقایسه بهتر، قیمت مدل معمولی با ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی ۶,۰۰۰ یوان (۸۳۴ دلار) بود. Xiaomi 14 Pro Titanium edition جدید حتی از Xiaomi 14 Ultra نیز گران‌تر است. مدل پایه ۱۴ اولترا ۶,۵۰۰ یوآن (۹۰۳ دلار) قیمت دارد. نسخه تیتانیومی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۸,۸۰۰ یوآن (۱,۲۲۰ دلار) عرضه خواهد شد. قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه، در مواقع اضطراری خارج از پوشش معمول شبکه به کار خواهد آمد. این سیستم با ماهواره های تیانتانگ چین ارتباط برقرار می‌کند.

Xiaomi 14 Pro Titanium edition

نظر شیائومی تغییر نکرده و همچنان Xiaomi 14 Pro در خارج از بازار چین عرضه نخواهد شد. خوشبختانه اما Xiaomi 14 Ultra در بازار جهانی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این تلفن هوشمند از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. هم شیائومی ۱۴ پرو و هم شیائومی ۱۴ اولترا از تراشه Pengpai T1 این شرکت، برخوردارند. شیائومی حتی یک ویدیوی دمو از برقراری تماس با 14 Ultra از طریق ارتباط ماهواره‌ای در دریای جنوبی چین منتشر کرده است.

ادعا شده که برای ساخت فریم میانی نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ پرو از تیتانیوم خالص ۹۹ درصد به همراه آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا استفاده شده است. برای قاب جلویی و پشتی این تلفن هوشمند نیز شیشه Xiaomi Dragon Crystal به کار گرفته شده است. می‌توان این نسخه را با نوار برجسته نارنجی رنگ اطراف ماژول دوربین، تشخیص داد.

برخی از مشخصات Xiaomi 14 Pro Titanium edition

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، دوربین های به کار گرفته شده در Xiaomi 14 Pro Titanium edition، مشابه نسخه پرو است. این تلفن هوشمند از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سنسور ۵۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی اندازه 1/1.31 اینچی، دیافراگم متغیر f/1.4-f/4.0 و لرزشگیر اپتیکال (OIS) دارد. دوربین تله‌فوتو این گوشی هوشمند، زوم ۳.۲ برابری اپتیکال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اولتراواید نیز، زاویه ۱۱۵ درجه را پوشش داده و از فوکوس خودکار برخوردار است. Xiaomi 14 Pro Titanium از یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO بهره می‌برد. این پنل ۱۲ بیتی بوده و رزولوشن QHD+ دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند به سنسور ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

xiaomi-14-pro-titanium-edition

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز شیائومی ۱۴ اولترا تیتانیومی را تأمین می‌کند. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۴,۸۸۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این دستگاه از شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۴ پرو با Snapdragon 8 Gen 3 و نمایشگر چهارلبه خمیده رسما معرفی شد: قیمت چین از ۶۸۳ دلار

نظر شما درباره نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی