حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری شیائومی ۱۴ رکورد نسل قبل را شکست: اتمام موجودی تنها در ۴ ساعت

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی، عملکرد تجاری شرکت ها

در ۲۶ اکتبر (۴ آبان) بود که گوشی های پرچمدار شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در چین رونمایی شدند. پیش سفارش این دو تلفن هوشمند از همان روز معرفی آغاز شد و سرانجام در ساعت ۸ بعد از ظهر (به وقت محلی) ۳۱ اکتبر (۹ آبان) به فروش رسیدند. میزان فروش سری شیائومی ۱۴ فوق العاده بوده است.

میزان فروش سری شیائومی ۱۴ در ۵ دقیقه ابتدایی عرضه ۶ برابر بیشتر از نسل قبل بوده است

شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که میزان فروش سری «شیائومی ۱۴» در ۴ ساعت ابتدایی عرضه بسیار بالا بوده است. میزان فروش این سری از تلفن های هوشمند در ۵ دقیقه ابتدایی عرضه، ۶ برابر نسل قبل بود. با این حال، مشخص نیست که در اولین فروش چند دستگاه از Xiaomi 14 و 14 Pro فروخته شده است. در چین، قیمت مدل استاندارد این سری از ۳,۹۹۹ یوآن (۵۴۶ دلار) آغاز می‌شود. نسخه پایه مدل پرو نیز قیمت ۴,۹۹۹ یوآن (۶۸۳ دلار) دارد.

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

پوستر منتشر شده از سوی شیائومی

شیائومی ۱۴ دارای صفحه نمایش فلت ۶.۳۶ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی هوشمند از باتری ۴,۶۱۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، شیائومی ۱۴ پرو از یک صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده و اندازه ۶.۷۳ اینچی بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری این گوشی هوشمند پرچمدار ظرفیت ۴,۸۸۰ میلی آمپری داشته و با آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، هر دو عضو سری Xiaomi 14 از سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS بهره می‌برند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x نیروی پردازشی مورد نیاز این دو دستگاه را تأمین خواهد کرد. تلفن های هوشمند پرچمدار جدید شیائومی حداکثر از ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 بهره می‌برند. هر دو گوشی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردارند.

شیائومی ۱۴ پرو با Snapdragon 8 Gen 3 و نمایشگر چهارلبه خمیده رسما معرفی شد: قیمت چین از ۶۸۳ دلار

نظر شما چیست؟ آیا کاربران بازار جهانی نیز از تلفن های هوشمند پرچمدار جدید شیائومی استقبال خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی