حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب محافظ خنک کننده Mate X5 هواوی رسماً معرفی شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

قاب محافظ خنک کننده مایع هواوی Mate X5 با قیمت ۵۵ دلار رسماً معرفی شد. ماه گذشته، این تلفن هوشمند جانشین Mate X3 شده بود. پیش از این، قاب محافظ خنک کننده برای گوشی های Mate 60 Pro و Mate 60 Pro Plus معرفی شده بود.

قاب محافظ خنک کننده Mate X5 نیازی به منبع انرژی خارجی ندارد

میت ایکس ۵ جدیدترین تلفن هوشمند تاشو هواوی است که نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Kirin 9000s تأمین می‌کند. این دستگاه از شبکه اینترنت 5G و ارتباط ماهواره ای پشتیبانی می‌کند. قاب محافظ خنک کننده Mate X5 دارای یک پنجره قوسی شکل در پایین است. در این قاب، یک سیستم خنک کننده که به عنوان میکروپمپ پیزوالکتریک شناخته می‌شود، قرار دارد. این سیستم هنگامی که دمای گوشی هوشمند تاشو شما بالاتر از حد معینی برود، به طور خودکار وارد عمل خواهد شد. این قاب دارای ۲۰۰ میلیون میکروکپسول است که گرمای بدنه دستگاه را به طور موثر جذب می‌کند. این کار باعث تأخیر در افزایش دما خواهد شد. لازم به ذکر است که قاب محافظ خنک کننده Mate 60 Pro صد یوآن قیمت کمتری نسبت به مدل مناسب برای میت ایکس ۵ دارد.

قاب محافظ خنک کننده هواوی میت ایکس ۵

مطابق با گزارش Thetechoutlook، کیس خنک کننده میت ایکس ۵ دارای یک سیم پیچ داخلی بوده و نیروی خود را از دستگاه تأمین می‌کند. در حقیقت، این محصول نیازی به منبع تغذیه خارجی ندارد. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، این قاب محافظ با برچسب قیمتی ۳۹۹ یوآن (معادل ۵۵ دلار) به دست کاربران می‌رسد و تنها در رنگ مشکی قابل تهیه خواهد بود. بهترین ویژگی‌ در مورد این کیس محافظ آن است که مانند قاب سری میت ۶۰ پرو بر قابلیت شارژ بی سیم تأثیر نمی‌گذارد. کاربران Huawei Mate X5 می‌توانند با خرید این محصول، گوشی هوشمند تاشو خود را از دست مشکل گرمای بیش از حد نجات دهند!

هواوی Mate X5 با تراشه Kirin 9000s و قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا چنین محصولی کاربردی خواهد بود و کاربران از آن استقبال می‌کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی