حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فقط هواوی می‌تواند هواوی را شکست دهد، حداقل در بحث دوربین و از نظر DxOmark

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تست، دوربین، هواوی

دو گروه عقیده داریم، گروهی که تست دوربین DxOmark را معیار می‌دانند و گروهی که آن یک پلتفرم غیرقابل اعتماد می‌دانند. به هر صورت آن‌ها تست خود را انجام می‌دهند و نمونه‌های ثبت شده قابل بررسی توسط خودتان نیز هست. سال‌هاست که صدرنشین بهترین دوربین موبایل در این پلتفرم، متعلق به هواوی است. با انتشار تست دوربین هواوی میت ۶۰ پرو پلاس باید گفت که فقط هواوی می‌تواند هواوی را شکست دهد. حداقل در بحث دوربین و از نظر DxOmark این گزاره تاکنون صحیح است.

تست دوربین هواوی میت ۶۰ پرو پلاس در DxOmark

مشخصات دوربین هواوی میت ۶۰ پرو پلاس که در این تست تاثیر دارند، از این قرار هستند. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۴۸ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال به همراه فناوری دریچه دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/4.0) بهره می‌برد. دوربین اولترا واید و تله فوتو این گوشی هوشمند نیز به ترتیب از سنسور های ۴۰ و ۴۸ مگاپیکسلی برخوردارند.

البته فقط اعداد نیستند که مشخص می‌کنند نتیجه این تست چه خواهد بود. آلگوریتم پردازش تصویر و بخش ISP تراشه نیز اهمیت دارد.

بر اساس تست‌های انجام شده توسط DxOmark این موبایل پرچمدار هواوی، امتیاز کلی ۱۵۷ را می‌گیرد که جزئیات آن به قرار زیر است:

با کسب این امتیاز هواوی میت ۶۰ پرو پلاس رتبه اول قبلی این لیست را که آن هم یک نماینده از هواوی بود را کنار می‌زند. از نظر تست‌های انجام شده روی دوربین‌های موبایل و توسط DxOmark، این پنج موبایل بهترین دوربین را دارند. دو رتبه اول برای هواوی، دو رتبه بعدی برای اپل و رتبه پنجم برای گوگل.

نظر شما درباره عملکرد دوربین هواوی میت ۶۰ پرو پلاس چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)