حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون 15 پرو مکس درمقابل گلکسی اس 23 اولترا: برتری نماینده سامسونگ

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ، مقاومت

در همان روزی که iPhone 15 Pro اپل عرضه شد، اولین تست سقوط این گوشی تازه‌وارد را دیدیم که در آن این دستگاه دوام کمتری نسبت‌به آیفون 14 پرو را از خود نشان داد. اکنون، تست سقوط دیگری از آیفون 15 پرو مکس با فریم جدید تیتانیومی آن را در برابر گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ داریم که نتایج این بخش نیز ابداً برای طرفداران اپل خوشایند نخواهد بود.

تست سقوط آیفون 15 پرو مکس درمقابل گلکسی اس 23 اولترا

این آزمایش که توسط PhoneBuff انجام شده است، به شیوه‌ای کنترل‌شده انجام می‌شود؛ با استفاده از ماشین‌هایی که دقیقاً در فواصل یکسان تنظیم شده‌اند و گوشی‌هایی که به‌طور کاملاً عادلانه بر روی زمین می‌افتند.

این دو گوشی هوشمند پرچمدار چهار دور تست سقوط را پشت سر گذاشتند که شامل یک سقوط به عقب، سقوط به گوشه، سقوط روی نمایشگر و یک سقوط خاص بر روی فولاد بود.

 

درحالی‌که عملکرد این دو دستگاه نسبتاً نزدیک بود، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا آسیب کمتری نسبت‌به آیفون 15 پرو مکس در سه مورد از چهار دور دریافت کرد. بدین ترتیب، گلکسی اس 23 اولترا امتیاز نهایی 39 از 40 را به خود اختصاص داد و آیفون 15 پرو مکس امتیاز 37 را کسب کرد.

آیفون 15 پرو مکس در اولین تست شاهد ترک خوردن شیشه‌های پشت و جلو بود، درحالی‌که فریم تیتانیومی نیز نسبت‌به آلومینیوم S23 Ultra در برابر سقوط به گوشه عملکرد بهتری از خود به‌جای گذاشت.

تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس درمقابل گلکسی اس 23 اولترا

تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس درمقابل گلکسی اس 23 اولترا

در پایان، هر دو گوشی هوشمند کاملاً قابل استفاده بودند و دوربین آن‌ها نیز به‌خوبی کار می‌کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد آیفون 15 پرو مکس با آسیب بیشتری نسبت‌به برخی از مدل‌های پیشین خود که با فریمی از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده بودند، مواجه می‌شود.

نظر شما درباره تست سقوط iPhone 15 Pro Max درمقابل Galaxy S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی