حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو اپل را ببینید + مقایسه با آیفون ۱۴ پرو

شاید باور نکنید اما برخی برای این‌که اولین تست سقوط iPhone 15 Pro را تهیه کنند، با پرواز با استرالیا رفته‌اند. به دلیل اختلاف زمانی استرالیا با بقیه نقاط دنیا، مردم این کشور اولین افرادی هستند که با اختلاف چند ساعت، آیفون‌های جدید را دریافت می‌کنند. به هر حال با تلاش آن‌ها حالا ما می‌توانیم تست سقوط آیفون ۱۵ پرو اپل را ببینیم. آیا بدنه تیتانیومی کمکی به آن می‌کند؟

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو اپل

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو

بر اساس این تست سقوط به نظر می‌رسد که لبه‌های گرد تیتانیومی جدید آیفون ۱۵ پرو، برای تست سقوط بهتر از طراحی آیفون ۱۴ پرو با دوام نیستند.

در حالی که فریم تخت استیل ضدزنگ سری آیفون ۱۴ پرو بیشتر ضربه را جذب می‌کند، به نظر می‌رسد که فریم تیتانیومی با لبه‌های گرد آیفون ۱۵ پرو باعث پخش شدن ضربه به شیشه جلو و پشت شده و باعث ایجاد ترک‌های بزرگ روی آن‌ها می‌شود.

بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

با مقایسه مستقیم فریم تیتانیوم با استیل ضدزنگ باید گفت که استیل ضدزنگ آیفون ۱۴ پرو به ظاهر سریع‌تر کثیف می‌شود اما کاملا مقاومت بهتری را نسبت به آیفون ۱۵ پرو تیتانیومی ارائه می‌کند.

همانطور که در این ویدیو و تصاویر دیدید، حتی بخش دوربین آیفون ۱۵ پرو به کل شکسته و از قاب پشتی جدا می‌شود. این موضوع قبلا هرگز در آیفون‌های اپل یا حتی موبایلی از هر برند دیگر، سابقه نداشته است.

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو - نمایشگر

تست سقوط آیفون ۱۵ پرو – نمایشگر

نمایشگر iPhone 15 Pro نیز در مقایسه با iPhone 14 Pro به کل نابود شد و در مجموع باید گفت که تا به اینجای کار و براساس این تست خیابانی، مقاومت آیفون ۱۴ پرو بهتر از آیفون ۱۵ پرو است.

نظر شما درباره عملکرد اپل در ارائه آیفون‌های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

… و براساس این تست خیابانی، مقاومت آیفون ۱۵ پرو بهتر از آیفون ۱۴ پرو است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

M.H

غلط تایپی داره متن: ۱۴ پرو و ۱۵ پرو چندین جا به جای هم استفاده شده اند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)