حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت این مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو اپل بیش از ۴۰۰ میلیون‌تومان است

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل

وقتی شما صاحب پرفروش‌ترین مدل موبایل جهان هستید، پس نمی‌توان ادعا کرد که همزمان خاص هم هستید. برای حل چنین موضوعی شرکت‌هایی چون Caviar به میان می‌آیند تا خاص‌تر از همیشه باشید. البته خاص بودن هزینه دارد! مثلا قیمت این مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو اپل بیش از ۴۰۰ میلیون‌تومان است.

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو اپل

هفته گذشته بود که اپل از سری آیفون ۱۵ متشکل از آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس رونمایی کرد. هیچ یک از این آیفون‌های جدید در رنگ طلایی عرضه نمی‌شوند، اما اگر می‌خواهید رنگ طلایی را داشته باشید و تنها چیزی که در این دستگاه از “طلاست” رنگ آن نباشد، برند Caviar برای شما محصول مرتبط را ارائه می‌کند.

البته باید پول زیادی را برای ولخرجی داشته باشید چرا که برند Caviar مدل‌های Pro سری آیفون ۱۵ را با با بدنه طلایی معرفی کرده و آن‌ها را Ultra Gold می‌نامد. برند Caviar یک برند سازنده دستگاه‌های کلاس لوکس مستقر در دبی است.

آیفون 15 پرو اولترا (نام بازایابی برند Caviar) با قاب پشتی ساخته شده از طلا از قیمت 8890 دلار شروع و تا 9890 دلار هم می‌رسد.

با این حال آیفون 15 پرو مکس اولترا (نام بازایابی برند Caviar) با قاب پشتی ساخته شده از طلا با قیمت پایه 9670 دلار عرضه می‌شود که این قیمت تا 10390 دلار افزایش می یابد.

مدل های Ultra Gold دارای شاسی ساخته شده از طلای 18 عیار با روکش ساتن هستند، در حالی که لوگوی اپل روی قاب پشتی از طلای 24 عیار ساخته شده است. Caviar می گوید طلای اولترا برای «برگزیدگان» از جمله افراد مشهور، ورزشکاران، سیاستمداران و دیگر نخبگان است.

برند Caviar همچنین نسخه Ultra Black را برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس معرفی کرد. قیمت پایه آیفون 15 پرو اولترا بلک 8060 دلار است و تا 9060 دلار می رسد، در حالی که آیفون 15 پرو مکس اولترا بلک از 8840 دلار شروع می شود و گران ترین مدل آن 9560 دلار قیمت دارد.

مدل Ultra Black دارای لوگوی اپل ساخته شده از طلای ۲۴ عیار است، اما شاسی آن از تیتانیوم مورد استفاده در صنعت هوانوردی با ساخته شده با فرآیند PVD است.

علاوه بر مدل‌های Ultra Gold و Ultra Black، برند Caviar نسخه‌های Titan Black، Starry Night و Dark Red را برای iPhone 15 Pro و Pro Max را معرفی کرد.

مدل Titan Black هم دارای بدنه تیتانیومی صنعت هوانوردی بوده، اما لوگوی اپل در قاب پشتی آن ساخته شده توسط Van Cleef & Arpels است. مدل‌های قرمز تیره و شب ستاره‌ای نیز دارای همان لوگوی اپل هستند اما طرح‌های شاسی متفاوتی دارند.

شاسی نسخه قرمز تیره دارای الگوهای کیهانی الهام گرفته از مریخ است. جالب است بدانید که هر دستگاه دارای طراحی منحصر به فردی از کربن مرمر خواهد بود. Caviar می گوید شاسی کربن قرمز تیره آهنگری در رنگ قرمز تیره از تولید خودرو اسپرت لامبورگینی گرفته شده است.

شاسی مدل Starry Night از کامپوزیت کربن فورج ساخته شده است و الیاف بنفش دارای طرحی شبیه به نقاشی “شب پرستاره” ون گوگ است. مانند مدل قرمز تیره، مدل Starry Night نیز با طراحی منحصر به فرد از کربن سنگ مرمر عرضه می شود.

برند Caviar تنها 99 دستگاه از هر یک از این پنج نسخه آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس تولید خواهد کرد.

نظر شما درباره این مدل‌های لوکس آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)