حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل موتورولا G54 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا چندی پیش به طور رسمی تأیید کرد که Moto G54 در ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. هفته گذشته، رندر های فاش شده این تلفن هوشمند، طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان دادند. هم اکنون، گزارشی منتشر شده که مشخصات کامل موتورولا G54 را در اختیار ما می‌گذارد.

موتورولا G54 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ معرفی خواهد شد 

مشخصات کامل موتورولا Moto G54 فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با یک پانچ هول برای دوربین سلفی است. این نمایشگر وضوح FullHD+، نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. هم اکنون می‌دانیم که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. این تراشه در گوشی ویوو Y77t، که در اوایل ماه جاری میلادی در چین معرفی شد، به کار گرفته شده است. ادعا می‌‌شود که این تلفن هوشمند میان رده آینده موتورولا در دو نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

رندر های تبلیغاتی موتورولا G54

Moto G54

موتورولا جی ۵۴ از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید (به همراه رابط کاربری MyUX) بهره ببرد. همان طور که اشاره شد، دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. دوربین سلفی Moto G54 وضوح ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و رزولوشن ۸ مگاپیکسلی به همراه زاویه دید ۱۱۸ درجه ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند قادر به ضبط ویدیوهای Full HD با سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه است. این گوشی ابعاد ۱۶۱.۵۶ در ۷۳.۸۲ در ۸.۹ میلی متر و وزن ۱۹۶ گرمی دارد.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، از دیگر ویژگی های Moto G54 می‌توان به برخورداری از درگاه سیم‌کارت دوگانه (از نوع هیبریدی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD)، وای فای ۵ گیگاهرتزی، بلوتوث ۵.۳، GPS، درگاه USB type-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و سنسور اثر انگشت موجود بر روی فریم کناری اشاره کرد.

مشخصات و طراحی موتورولا G54 فاش شد + ویدئو

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی