حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G64y 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ از راه می‌رسد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

اخیرا موتورولا مشغول رونمایی از گوشی های هوشمند جدیدی بوده است. در همین هفته، این شرکت دو دستگاه جدید با نام های Moto G Power 5G (2024) و Moto G 5G (2024) را برای عرضه در بازار های جهانی معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این کمپانی در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات بیشتری است. موتورولا Moto G64y 5G با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۲۰ در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است.

موتورولا Moto G64y 5G به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود

شایعاتی درباره گوشی های سری Edge جدید موتورولا به بیرون درز کرده است. هم اکنون اما نگاهی به یک تلفن هوشمند اقتصادی این شرکت خواهیم انداخت. Moto G64y 5G در لیست کنسول Google Play ظاهر شده است. این لیست تأیید می‌کند که تلفن هوشمند مذکور از تراشه مدیاتک MT6855 یا Dimensity 7020 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد. این چیپست، در حقیقت نسخه تغییر نام یافته Dimensity 930 است. این تراشه در نظر گرفته شده برای Moto G64y 5G دارای دو هسته ARM Cortex-A78 و شش هسته ARM Cortex-A55 است.

داده های کنسول گوگل پلی

لیست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند آینده موتورولا با ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد. هم اکنون می‌دانیم که Moto G64y دارای صفحه نمایشی با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (۴۰۰ پیکسل در هر اینچ) خواهد بود. مطابق با گزارش Gizmochina، تصویر این گوشی در لیست کنسول Google Play، نشان دهنده تعبیه دوربین سلفی درون یک پانچ هول است. به نظر می‌رسد دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم دستگاه قرار دارند.

به جز مشخصات مذکور، اطلاعات زیادی درباره Moto G64y منتشر نشده است. با توجه به ظاهر شدن این تلفن هوشمند در میان داده های کنسول گوگل پلی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که توسط سایر نهادهای نظارتی در سراسر جهان تأیید شود. ممکن است موتورولا در آینده‌ای نزدیک تیزر های رسمی یا اطلاعات بیشتری را درباره این گوشی هوشمند منتشر کند.

موتورولا Moto G Power 5G (2024) به همراه Moto G 5G (2024) معرفی شد

نظر شما درباره موتورولا Moto G64y 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی