حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و طراحی موتورولا G54 فاش شد + ویدئو

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

مشخصات و طراحی موتورولا G54 فاش شد. ویدئویی نیز منتشر شده که طراحی ۳۶۰ درجه این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. ویدئو مذکور همچنین، رنگ‌بندی این دستگاه را نیز فاش کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

موتورولا G54 5G از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه OIS برخوردار است

گوشی جدیدی از سری Moto G5 و با اسم رمز «Cancun 5G» در حال توسعه است. این تلفن هوشمند آینده موتورولا، جانشین Moto G53 خواهد شد. این دستگاه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار است. گران قیمت ترین نسخه Moto G54 از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD تا حداکثر ۱ ترابایت پشتیبانی خواهد کرد.

Moto G54

موتورولا Moto G54 5G از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FullHD+ با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنین از اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و Moto Spatial Sound مجهز می‌شود. گفته می‌شود که دوربین اصلی موتو جی ۵۴ رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

 

 

این دوربین از لرزشگیر اپتیکال و فناوری Quad Pixel بهره مند است. دوربین این تلفن هوشمند قابلیت های مختلفی مانند پرتره، نایت مود و ماکرو خواهد داشت. دوربین سلفی Moto G54 از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین سلفی، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر خودنمایی می‌کند.

رنگ بندی موتو جی ۵۴

موتورولا جی ۵۴ از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. این باتری پرظرفیت باعث می‌شود تا کاربران آن، شارژ کافی برای انجام هر کاری را داشته باشند. این دستگاه از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه اما گزارش Thetechoutlook به توان شارژر این تلفن هوشمند اشاره ای نمی‌کند. گفته می‌شود که Moto G54 در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود.

ویدئو

برای محافظت از حریم خصوصی کاربران، این گوشی هوشمند آینده موتورولا، به یک سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور، مجهز می‌شود. Moto G54 در چهار رنگ مختلف (شامل مشکی، آبی، سبز و بنفش) به دست کاربران می‌رسد. همان طور اشاره شد، ویدئویی منتشر شده که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

موتورولا Moto G53 با اتصال 5G و اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس رسما معرفی شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره موتورولا Moto G54 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی