حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های تبلیغاتی موتورولا G54 به همراه مشخصات این گوشی فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در ماه دسامبر بود که Moto G53 معرفی شد. هم اکنون، موتورولا به سختی در حال آماده سازی جانشین این تلفن هوشمند است‌. به تازگی، رندر های تبلیغاتی موتورولا G54 به همراه مشخصات این گوشی، به بیرون درز کرده است.

رندر های جدید موتورولا G54 جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

در اوایل ماه جاری میلادی بود که رندر های نه چندان شگفت‌انگیز Moto G54 به بیرون درز کرد. هم اکنون اما افشاگر افسانه ای اطلاعات یعنی، ایوان بلاس (با نام مستعار evleaks) رندر های تبلیغاتی رسمی موتورولا G54 را به اشتراک گذاشته است. در ادامه نگاهی به تصاویر منتشر شده از سوی این افشاگر اطلاعات می‌اندازیم.

Moto G54

Moto G54

در رندر های به اشتراک گذاشته شده از سوی ایوان بلاس، می‌توان سه رنگ از ۴ رنگ Motorola G54 را ببینیم. تصاویر منتشر شده این تلفن هوشمند را در رنگ های Outer Space (خاکستری تیره)، Coronet Blue (آبی) و Ambrosia (سبز) نشان می‌دهد. علاوه بر موارد مذکور، نسخه Blue Ballad نیز وجود خواهد داشت. احتمالا شما هم از نام های عجیب و غریب در نظر گرفته شده از سوی موتورولا تعجب می‌کنید. موتورولا یک شراکت مداوم با پنتون دارد، به همین دلیل است که نام رنگ های به کار گرفته شده در تلفن های هوشمند خود را اینگونه انتخاب می‌کند.

شایعاتی درباره مشخصات Motorola Moto G54 منتشر شده است

شایعاتی درباره مشخصات Motorola Moto G54 منتشر شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FullHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشد. می‌دانیم که دوربین اصلی این گوشی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. رندر های منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز برخوردار خواهد بود. متاسفانه اطلاعاتی درباره دوربین دوم این گوشی به بیرون درز نکرده است. انتظار می‌رود که دوربین سلفی موتورولا جی ۵۴ وضوح ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

رندر تبلیغاتی Motorola G54

مطابق با گزارش GSMArena، احتمالا گران قیمت ترین نسخه این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود ۲ برابر حافظه داخلی بیشتری دارد. Moto G53 حداکثر از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بود. یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری نیز برای Moto G54 در نظر گرفته شده است.

موتورولا Moto G53 با اتصال 5G و اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس رسما معرفی شد

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی