حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر مفهومی گلکسی اس ۲۴ اولترا حاشیه های نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی Galaxy S24 Ultra در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ است. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات و گزارش های متعددی درباره این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe ادعا می‌کند که پرچمدار آینده سامسونگ دارای نمایشگری تخت خواهد بود. وی همچنین رندر مفهومی گلکسی اس ۲۴ اولترا، را به اشتراک گذاشته است. تصویر منتشر شده از سوی وی، حاشیه های صفحه نمایش این تلفن هوشمند را در برابر رقبا نشان می‌دهد.

حاشیه های نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا از شیائومی ۱۴ نیز بیشتر خواهد بود

ادعا می‌‌شود که صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا از نوع فلت است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، در دست گرفتن گوشی پرچمدار آینده سامسونگ در مقایسه با رقبا چندان لذت بخش نخواهد بود. بر اساس گزارش های قبلی، Galaxy S24 Ultra دارای ابعاد ۷۹×۱۷۲.۳×۸.۶ میلی متری خواهد بود. Ice Universe نیز در گزارش جدید خود تأیید می‌کند که عرض این تلفن هوشمند دقیقا ۷۹ میلی متر است. این افشاگر اطلاعات معتقد است که طراحی پرچمدار آینده سامسونگ برای کاربران «غیردوستانه» خواهد بود. به نظر می‌رسد یک دست کار کردن با Galaxy S24 Ultra چندان راحت نیست.

حاشیه های نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا و رقبا

علاوه بر اینکه گفته می‌شود اس ۲۴ اولترا گوشی خوش دستی نیست، هم اکنون ادعا شده است که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ در مقایسه با رقبای خود مانند آیفون ۱۵ اولترا و شیائومی ۱۴ حاشیه های ضخیم تری دارد. حاشیه های نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا را می‌توانید در تصویر منتشر شده از سوی Ice Universe ببینید. این حاشیه های زیاد ممکن است باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان شود. زیرا که انتظار داریم که یک دستگاه پرچمدار دارای حاشیه های بسیار باریکی باشد‌. البته باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری باشیم تا ببینیم که آیا طراحی Galaxy S24 Ultra مطابق ادعای Ice Universe است یا خیر.

گلکسی S24 Ultra با دو تراشه مختلف راهی بازار خواهد شد 

شایعه شده است که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ از یک صفحه نمایش OLED و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود. گلکسی اس ۲۴ اولترا با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ در آسیا جنوب شرقی و اروپا عرضه می‌شود. این دستگاه در بازار آمریکا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن نیز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین تله فوتو آن وضوح ۱۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین پریسکوپی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. این تلفن هوشمند از یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی سوال برانگیز گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ در یک طرح مفهومی

با توجه به رندر مفهومی فاش شده از گلکسی اس ۲۴ اولترا، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی