حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 24 اولترا رکورد روشنایی نمایشگر گوشی‌های هوشمند را با 2800 نیت می‌شکند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، نمایشگر

انتظار می‌رود شش ماه دیگر سامسونگ از گوشی‌های پرچمدار جدید سری Galaxy S24 خود رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی اس آینده دوربین‌های بهبودیافته، پردازنده‌های سریع‌تر و باتری‌های بزرگتر را به‌همراه خواهند داشت. درحالی‌که پیش از این برخی اطلاعات در مورد نمایشگرهای گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس فاش شده بود، اکنون جزئیاتی پیرامون گلکسی اس 24 اولترا نیز به بیرون درز کرده است و گفته می‌شود که این دستگاه دارای بالاترین روشنایی نمایشگر درمیان گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

به‌گفته‌ی یک منبع آگاه به نام itnyang، گلکسی اس 24 اولترا نمایشگری خواهد داشت که می‌تواند به حداکثر روشنایی 2200 نیت برسد. بااین‌حال، افشاگر IceUniverse بیان داشت که سطح روشنایی این پنل حتی بالاتر از 2200 نیت خواهد بود. itnyang در ادامه گفت که سامسونگ درحال آزمایش نمونه‌های اولیه گلکسی S24 Ultra است که دارای نمایشگرهایی هستند که می‌توانند به سطح روشنایی 2500 نیت و حتی 2800 نیت برسند. بااین‌حال، این شرکت ممکن است به دلایل مختلفی گوشی پرچمدار آینده خود را با چنین سطوح روشنایی بالایی عرضه نکند و یکی از آن دلایل می‌تواند مصرف انرژی باشد.

چند روز پیش فاش شد که گلکسی اس 24 اولترا از یک پنل OLED جدید با نام داخلی M13 استفاده می‌کند. این پنل دارای مواد جدیدتری است که به آن کمک می‌کند تا به حداکثر میزان روشنایی تا 2500 نیت برسد. این همان پنلی است که در سری Apple iPhone 15 Pro و OPPO Find X6 Pro استفاده می‌شود. گفته می‌شود که روشنایی آیفون 15 پرو مکس نیز به 2000 نیت می‌رسد، درحالی‌که اوپو Find X6 Pro در سناریوهای خاص تا 2500 نیت روشنایی دارد. بااین‌حال، سامسونگ ممکن است حداکثر میزان روشنایی را به 2200 نیت محدود کند.

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

روشنایی نمایشگر گلکسی اس 24 اولترا

همچنین شایعه شده است که گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر خواهد بود. در جلو، احتمالاً شاهد استفاده از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مدل پیشین باشیم. گفته می‌شود این گوشی دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع تا 45 وات است. همچنین برخی از مدل‌های Galaxy S24 می‌توانند از تراشه Exynos 2400 استفاده کنند، درحالی‌که برخی دیگر به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهند شد.

نظر شما درباره رکورد روشنایی نمایشگر Galaxy S24 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی