حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

9 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ به تازگی گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را به همراه چند محصول دیگر در رویداد Unpacked معرفی کرده است. این غول فناوری کره ای برای بقیه سال جاری میلادی بر روی عرضه گوشی های سری گلکسی A، سری M و سری F تمرکز خواهد کرد. پرچمداران آینده سامسونگ در ۲۰۲۴ رونمایی خواهند شد. هم اکنون نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۴ پلاس با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 در میان داده های Geekbench مشاهده شده است.

گلکسی اس ۲۴ پلاس با اندروید ۱۴ در گیک بنچ مشاهده شد

انتظار می‌رود که گوشی های پرچمدار سری Galaxy S24 در سه ماه ابتدایی سال آینده میلادی معرفی شوند. این تلفن های هوشمند شامل یک نسخه استاندارد، نسخه پلاس و مدل اولترا خواهند بود. ماه ها با زمان معمول رونمایی پرچمداران سامسونگ فاصله داریم. هم اکنون اما نسخه آمریکایی گلکسی اس ۲۴ پلاس در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش می‌کند. احتمالا نسخه آمریکایی این گوشی پرچمدار آینده سامسونگ، از تراشه اسنپدراگون برخوردار خواهد بود.

داده های گیک بنچ

سامسونگ Galaxy S24 Plus جانشین Galaxy S23 Plus می‌شود که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شده است. لیست Geekbench نشان می دهد که Galaxy S24+ دارای شماره مدل SM-S926U خواهد بود. بر اساس داده های گیک بنچ، این تلفن هوشمند از تراشه ای برخوردار است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 750 بهره می‌برد. همان طور که می‌دانید، پردازنده گرافیکی Snapdragon 8 Gen 2، آدرنو ۷۴۰ نام دارد. به جرئت می‌توان گفت که چیپست به کار گرفته شده در S24 Plus، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

کلاستر Snapdragon 8 Gen 3 با نسل قبل، متفاوت خواهد بود. هسته اصلی این تراشه دارای حداکثر فرکانس ۳.۳۰ گیگاهرتز است‌. سه هسته با فرکانس ۳.۱۵ و دو هسته با فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز نیز برای پردازنده مرکزی این تراشه در نظر گرفته شده است. علاوه بر چیپست، این بنچمارک جزئیات حافظه رم و نرم افزار Galaxy S24 Plus را فاش می‌کند. گوشی حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. انتظار می‌رود که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۲ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد. این گوشی دارای حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود.

سری Galaxy S24 سامسونگ با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود

گلکسی اس ۲۴ پلاس با اندروید ۱۴ در میان داده های گیک بنچ مشاهده شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با رابط کاربری One UI 6 به دست کاربران برسد. این گوشی در تست های تک هسته و تست های چند هسته ای به ترتیب امتیاز ۲۲۲۳ و ۶۶۶۱ را کسب کرده است. چندی پیش گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۴، از تراشه های اگزینوس نیز استفاده خواهد کرد. مطابق با گزارش Mysmartprice، احتمالا این سری از پرچمداران سامسونگ با اگزینوس ۲۴۰۰ در مناطقی خاص، عرضه می‌شوند. در حال حاضر، نمی‌دانیم که سری Galaxy S24 با چه تراشه ای در بازار هند عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد بود

نظر شما درباره Galaxy S24 Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

باز هم که توی امتیاز تک هسته ای به نسل قبل پردازنده اپل نمیرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی