حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به‌زودی ویژگی استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی را دریافت می‌کند

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شایعات

ما تاکنون هوش مصنوعی را در بسیاری از برنامه‌ها و خدمات مختلف دیده‌ایم و در آینده نیز خواهیم دید؛ زیرا هر شرکت بهترین راه برای استفاده از این فناوری را در خدمتی که در آن فعالیت دارد، پیدا می‌کند. برای کاربران عادی، بیشتر استفاده هوش مصنوعی مولد در ایجاد راه‌حل‌های آسان و منطقی در شرایط مختلف است. اگر می‌خواهید هوش مصنوعی مولد در دسترس شما باشد، به‌نظر می‌رسد که واتس اپ به زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ازطریق AI استیکر هایی را تولید کرده و آن‌ها را در این اپلیکیشن پیامرسان با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند.

استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی واتس اپ

همان‌طور که توسط WABetaInfo گزارش شده است، واتس اپ درحال آزمایش توانایی ایجاد و اشتراک‌گذاری استیکرهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی با گروه کوچکی از آزمایش‌کنندگان بتا در نسخه اندروید خود است.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که آخرین نسخه بتا واتس اپ دارای یک دکمه جدید «Create» است که در بخش استیکر نشان داده می‌شود. هنگامی که این دکمه را فشار دهید، صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن کاربران می‌توانند درخواست خود را وارد کنند و هوش مصنوعی بر اساس این درخواست یک استیکر ایجاد می‌کند. هنگامی که استیکر موردنظر را ایجاد کردید، می‌توانید به‌سرعت آن را در چت‌های خود به‌اشتراک بگذارید.

استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی واتس اپ

استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی واتس اپ

WABetaInfo خاطرنشان می‌کند که این استیکرهای هوش مصنوعی با استفاده از «فناوری امن ارائه‌شده توسط متا» تولید می‌شوند. گزینه‌هایی برای گزارش استیکرهای نامناسب نیز وجود خواهد داشت. استیکرهای تولیدشده نیز احتمالاً ظاهر منحصربه‌فردی دارند که نشان می‌دهد با هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

استیکرهای تولیدشده با هوش مصنوعی می‌توانند یک ویژگی جدید کوچک اما خوب برای این برنامه باشند. ازآنجایی‌که همه کاربران مهارت‌های عالی در ویرایش عکس ندارند، ایجاد استیکر در واتس اپ کار ساده‌ای برای آن‌ها نیست. بااین‌حال، جایگزین کردن ساخت استیکر ازطریق هوش مصنوعی به کاربران عادی یک راه دیگر برای استفاده از خلاقیت و ابراز احساسات خود می‌دهد.

نظر شما درباره ویژگی استیکر مبتنی‌بر هوش مصنوعی واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی