حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip رسما معرفی شد: قیمت ۶۰۵ دلار با مدیاتک Dimensity 8050

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تکنو

آنطور که پیداست قیمت گوشی‌های تاشو نیز به سمت منطقی‌شدن پیش می‌رود. به احتمال خیلی زیادی سال ۲۰۲۴ سالی است که با قیمت‌های خوبی می‌توانید گوشی‌های تاشو را تهیه کنید. حتی همین اواخر ۲۰۲۳ نیز می‌توانید با ۶۰۰ دلار یک گوشی تاشو تکنو بخرید! گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip با قیمت ۶۰۵ دلار و مدیاتک Dimensity 8050 همراه است.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip

نمایشگر بیرونی گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip

نمایشگر بیرونی گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip

بد نیست بدانید که این اولین گوشی تاشو کوچک برند Tecno است. تکنو فانتوم وی فلیپ صفحه نمایش بیرونی دایره‌ای شکل دارد که پنل OLED را به شما ارائه می‌کند اما کاربرد زیادی ندارد. مکانیسم لولای مناسبی در آن پیش‌بینی شده و می تواند در هر زاویه‌ای که می‌خواهید باز بماند.

این نمایشگر دایره‌ای یک دایره مشکی بزرگ دیگر هم دورش دارد که با دو دوربین و فلاش LED پر شده است. این طراحی باعث می‌شود به صورت کلی نمایشگر بیرونی بزرگتر به نظر برسد.

پنل نمایشگر تاشو از نوع رفرش‌ریت بالای متغیر LTPO بوده که طبیعتا AMOLED است و در اندازه ۶.۹ اینچی انتخاب شده است.

نمایشگر تاشو داخلی گوشی تکنو Phantom V Flip

نمایشگر تاشو داخلی گوشی تکنو Phantom V Flip

نمایشگر تاشو داخلی نسبت تصویر 22:9 را دارد و رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می کند. در شرایط نوری شدید حداکثر می‌تواند به روشنایی 1000 نیت می رسد. صفحه نمایش خارجی 1.32 اینچی بوده و فقط دسترسی به چندین ویجت را ارائه می دهد. البته برخی نوتیفیکیشن‌ها هم روی آن قابل نمایش است و می تواند به عنوان نمایشگر برای استفاده از دوربین اصلی به جای دوربین سلفی استفاده شود.

گوشی تاشو Phantom V Flip از تراشه مدیاتک Dimensity 8050 بهره می‌برد که با فرآیند ۶ نانومتری ساخته می‌شود و چهار ماه پیش رونمایی شد. این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم ارائه می‌شود که به لطف قابلیت Extended Memory می‌تواند ۸ گیگابایت هم رم مجازی داشته باشد و در مجموع به ۱۶ گیگابایت حافظه رم برسد.

می‌توانید با این تراشه اینجا بیشتر آشنا شوید:

تراشه مدیاتک Dimensity 8050 براساس فناوری 6 نانومتری TSMC معرفی شد

دوربین اصلی فانتوم وی فلیپ به حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده که اندازه آن 1/1.73 اینچی بوده و پشت لنزی با دیافراگم f/1.7 قرار دارد. دوربین دیگری یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض است که فوکوس خودکار نیز دارد.

دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر تاشوی داخلی قرار دارد و دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است.

هنگامی که این گوشی باز می‌شود، دستگاه 171 میلی متر ارتفاع و کمتر از 7 میلی متر ضخامت دارد. Tecno توانسته یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن قرار داده است که یک باتری دو سلولی و نسبتا بزرگ برای این کلاس محسوب می‌شود.

این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این گوشی با آداپتور درون جعبه عرضه می‌شود و به ادعای تکنو باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن تنها ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا نصف باتری را شارژ کند.

لوازم جانبی موجود در جعبه تکنو فانتوم وی فلیپ

لوازم جانبی موجود در جعبه تکنو فانتوم وی فلیپ

تکنو Phantom V Flip دارای یک دستیار صوتی شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که “ویژگی‌های هوشمند” را ارائه می دهد و قرار است پاسخ Tecno به Google، Siri، Bixby یا Celia هواوی باشد.

قیمت گوشی تاشو تکنو Phantom V Flip

تکنو گوشی جدید خود را در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه می‌کند. قیمت Phantom V Flip برای همان تک مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در سنگاپور معادل ۶۰۵ دلار است. این قیمت قابل توجهی است.

همچنین گفته می‌شود که شاید با قیمت معادل ۷۰۰ یورو در بازار اروپا به صورت جهانی عرضه شود.

نظر شما درباره گوشی تاشو جدید و ارزان تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)