حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول PS5 Slim سونی در یک ویدیو فاش شد: طراحی نه‌چندان باریک اما کاربردی‌تر

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

از زمان عرضه پلی استیشن 2، سونی همواره یک نسخه باریک از کنسول‌های خود را ساخته است. اکنون که حدود سه سال از عرضه PS5 می‌گذرد، سؤالاتی در مورد اینکه آیا سونی نسخه باریکی از PS5 خواهد ساخت یا خیر وجود دارد. به‌نظر می رسد افشاگری جدید نشان می‌دهد که سونی ممکن است درحال بر روی PS5 Slim باشد و به‌تازگی طراحی این کنسول ازطریق یک ویدیو فاش شده است که شباهت فراوان آن را به پلی استیشن 5 اصلی نشان می‌دهد.

کنسول PS5 Slim سونی

بر اساس گزارش‌ها، سونی قصد دارد تا در ماه‌های آینده از کنسول PS5 Slim خود رونمایی کند. در این بین، به‌تازگی ویدیویی از این کنسول در فضای مجازی منتشر شده است که انتظار می‌رود شماره مدل CFI-2016 نیز به آن اختصاص داده شود.

ویدیویی از نسخه جدیدی از PS5 به بیرون درز کرده است که دستی را نشان می‌دهد که کنسول را به جلو و عقب نگه می‌دارد. دقیقاً مشخص نیست که این مدل جدید PS5 چیست، اما ممکن است PS5 Slim باشد؛ اگرچه خیلی کوچکتر از PS5 اصلی به‌نظر نمی‌رسد.

اوایل صبح امروز، یک افشاگری در انجمن چینی A9VG ظاهر شد که تصویری جزئی از چیزی که شبیه یک PS5 باز‌طراحی‌شده است را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد تصویر با آنچه در ویدیوی بالا نشان داده شده است، مطابقت دارد. با توجه به این افشاگری، کنسول جدید ازنظر ارتفاع 5 سانتی‌متر کوچکتر است، اما از نظر ضخامت به یک اندازه است. همچنین اشاره شده است که یک شکاف مشکی به وسط کنسول اضافه شده است که درایو دیسک آن را قابل جدا شدن می‌کند و دو درگاه USB-C نیز در جلو وجود دارد.

کنسول PS5 Slim سونی

کنسول PS5 Slim سونی

این تصویر از PlayStation 5 Slim به‌دنبال شایعات اخیر در مورد این کنسول بازی در فضای مجازی منتشر شده است. اگرچه مشخص نیست که آیا این تصویر یک نمونه اولیه را نشان می‌دهد یا طراحی نهایی کنسول آینده سونی را، بااین‌حال، طراحی آن مطابق با چیزی است که BwE_Dev در یک ویدیو جداگانه آن را به‌نمایش گذاشته است.

نظر شما درباره کنسول PS5 Slim سونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی