حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات صفحه نمایش میت ۶۰ هواوی فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

مشخصات صفحه نمایش نسخه استاندارد سری میت ۶۰ هواوی فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن 1.5K برخوردار خواهد بود. نسل پیشین این گوشی نیز از نمایشگری با همین اندازه بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

هواوی میت ۶۰ از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی 1.5K بهره خواهد برد 

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، با انتشار پستی در ویبو مشخصات صفحه نمایش هواوی میت ۶۰ را به اشتراک گذاشته است. وی ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند از صفحه نمایشی به اندازه نسل قبل برخوردار خواهد بود. هواوی میت ۵۰ از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند از وضوح ۱۲۲۴ در ۲۷۰۰ پیکسل برخوردار بوده و به فناوری کاهش نور PWN مجهز شده است.

پست Digital Chat Station

هواوی میت ۵۰ بر خلاف نسخه پرو از یک ناچ بزرگ برخوردار نیست. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش فلت آن قرار گرفته است. Digital Chat Station ادعا می‌کند که حاشیه های نمایشگر Huawei Mate 60 باریک خواهد بود. در گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ظاهر قسمت جلویی هواوی میت ۶۰ پرو، متفاوت از نسل قبل خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند آینده هواوی، از یک پانچ هول کپسولی شکل برخوردار است. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، پانچ هول این دستگاه در وسط نیمه بالایی صفحه نمایش تعبیه شده و یادآور «جزیره پویا» سری آیفون ۱۴ پرو است.

دوربین Huawei Mate 60 پیشرفته تر از نسل قبل خواهد بود

چندی پیش رندر Mate 60 به بیرون درز کرد. این رندر، قاب پشتی تلفن هوشمند مورد بحث را نشان می‌دهد. ماژول دوربین این دستگاه همانند نسل قبل طراحی دایره ای شکلی داشته و به نوعی یادآور سری Mate 40 است. با وجود آنکه هنوز جزئیات دوربین میت ۶۰ منتشر نشده؛ اما احتمالاً سنسور های جدید و دوربین تله فوتو بهبود یافته ای، در این دستگاه به کار گرفته خواهد شد.

رندر هواوی میت ۶۰ پرو طراحی قاب پشتی این گوشی را فاش کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی