حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام به مرز امتیاز ۱.۸ میلیون نزدیک شد

نوشته

9 ماه قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، تست، کوالکام

حدودا یک ماه پیش بود که اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بنچمارک های Geekbench و AnTuTu ظاهر شد. آن داده‌ها در یک گزارش ارائه شده بود و تصویر موثقی نداشت. به تازگی با تصاویر زنده می‌بینیم که بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام به مرز امتیاز ۱.۸ میلیون نزدیک شده است.

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸ نسل ۳

تراشه‌ای از کوالکام با شماره مدل SM8650 و اسم رمز Qti Pineapple در بنچمارک Antutu رصد شده است. این تراشه احتمالا با نام تجاری Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد. بنچمارک Antutu نسخه ۱۰ در این تست استفاده شده بود.

از تصویر بالا هم مشخص است که تست روی یک دستگاه غیرتجاری و صرفا با اهداف آزمایشی انجام شده است. معمولا کوالکام چنین محصولاتی را برای تست‌های داخلی خود تولید می‌کند.

در تصویر پایین امتیاز ۱ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۱۰۶ امتیازی ثبت شده برای این تراشه واقعا قابل توجه است. متاسفانه جزئیات بخش به بخش این امتیاز را نداریم و مشخص نیست که بیشترین رشد در کدام بخش این SoC رخ داده است. پیش از این شایعات گفته بودند که قدرت گرافیکی اسنپدراگون 8 نسل 3 تا 50 درصد بیشتر از Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود.

جالب است که عملکرد Snapdragon 8 Gen 3 در بنچمارک GeekBench نیز اعداد خوبی را نشان می‌داد. در نتیجه می‌توان امیدوار بود که تراشه نسل بعدی پرچمدارهای اندرویدی رشد عملکرد خوبی داشته باشد.

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸ نسل ۳

بنچمارک Antutu اسنپدراگون ۸ نسل ۳

ما می‌دانیم که تاریخ رونمایی از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ احتمالا ۲ آبان ۱۴۰۲ خواهد بود. این تراشه باید طبق سنوات گذشته در Qualcomm Snapdragon Summit 2023 رونمایی شود. همچنین احتمالا استفاده از مودم 5G اسنپدراگون X75 در این تراشه وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تراشه جدید Qualcomm برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

آیپد پرو M2 به امتیاز ترسناک بالای دو میلیون و سیصد هزار رسیده توی انتوتو اون روز توی یه ویدئو دیدم

rad 007

و توی گیک بنچ چند هسته ای به امتیاز شگفت انگیز ۱۱ هزار رسیده بود یعنی قدرت این M2 در آیپد پرو مثل این می مونه که در ترافیک شدید با لامبورگینی و فراری قراره با سرعت ۲۰ تا رانندگی کنیم …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)