حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات تراشه و باتری ردمی K70 Ultra شیائومی لو رفت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی در تلاش است تا محصولات جذاب‌تر بیشتری را به بازار عرضه کند. برای مثال چند روز پیش بود که ردمی توربو 3 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 و Air Gestures رسماً معرفی شد. به تازگی اما اطلاعاتی درباره قوی‌ترین و بهترین محصول این برند به بیرون نشت کرده است. این گزارش شامل تراشه و باتری ردمی K70 Ultra شیائومی است.

اطلاعات تراشه و باتری ردمی K70 Ultra

به نظر می رسد که “N12” در گزارش جدید می‌تواند به Redmi K70 Ultra اشاره داشته باشد. منبع این گزارش اظهار داشت که تراشه MT6989 (اسم رمز مدیاتک Dimensity 9300) قدرت دستگاه را تامین می‌کند.

او همچنین گفت که Redmi K70 Ultra دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است. همین منبع قبلاً عنوان کرده بود که این محصول با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حداکثر 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 وارد بازار خواهد شد. این نشان می دهد که طبیعتا و طبق انتظار، ردمی K70 Ultra قدرتمندترین گوشی سری K70 این برند خواهد بود.

وقتی صحبت از صفحه‌نمایش به میان می‌آید، انتظار می رود K70 Ultra دارای یک پنل 8T OLED با وضوح 1.5K باشد. این صفحه نمایش ممکن است حداکثر روشنایی حدود 5000 نیت را ارائه دهد. ناگفته نماند که این دستگاه در بخش نرم افزاری به اندروید 14 و HyperOS مجهز خواهد شد.

متاسفانه در مورد مشخصات دوربین Redmi K70 Ultra صحبتی نشده است. با این حال، احتمالا مانند Redmi K60 Ultra سال گذشته دارای گواهی IP68 خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که از یک فریم آلومینیومی نیز برای دوام بیشتر استفاده کند.

نظر شما چیست؟ منتظر Redmi K70 Ultra هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)