حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور دوربین اصلی شیائومی ۱۴ و جزئیات حافظه داخلی این گوشی فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی معمولاً گوشی های پرچمدار جدید خود را در انتهای سال میلادی معرفی می‌کند. این بدان معناست که ما هنوز چند ماه تا رونمایی سری Xiaomi 14 فاصله داریم. این گوشی های هوشمند احتمالا در نوامبر یا دسامبر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. در حال حاضر اما انتشار شایعات درباره شیائومی ۱۴ شروع شده است. هفته گذشته، Digital Chat Station شماتیکی از این تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشت. هم اکنون، سنسور دوربین اصلی شیائومی ۱۴ و جزئیات حافظه ذخیره سازی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

سنسور دوربین اصلی شیائومی ۱۴ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، ادعا می‌کند که شیائومی ۱۴ از سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بزرگ تر از نسل قبل استفاده خواهد کرد. این سنسور اندازه 1/1.28 اینچی دارد. گفته می‌شود که صفحه نمایش این دستگاه حاشیه های بسیار کمی خواهد داشت. منبع اطلاعاتی مذکور ادعا می‌کند که این دستگاه در گزینه های ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی، عرضه می‌شود. در حال حاضر، گران قیمت ترین نسخه Xiaomi 13 دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است‌.

پست Digital Chat Station

پیش از این، Digital Chat Station ادعا کرده بود که شیائومی ۱۴ به باتری پرظرفیت ۴,۸۶۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. این دستگاه از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی را تأمین کند.

طرح شماتیک شیائومی ۱۴

همان طور که در ابتدا اشاره شد، شماتیک شیائومی ۱۴ فاش شده است. این تصویر منتشر شده نشان می دهد که تلفن هوشمند مورد بحث دارای یک صفحه نمایش فلت با حاشیه های ناچیزی خواهد بود‌. مطابق با گزارش Gizmochina، دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی Xiaomi 14 طراحی مربعی شکلی داشته و تا حدودی شبیه شیائومی ۱۳ است. البته لازم به ذکر است که بریدگی‌های موجود در ماژول، برای قرارگیری دوربین اصلی و تله فوتو، در مقایسه با نسل قبل، بزرگ تر به نظر می‌رسد.

ظرفیت باتری شیائومی 14 و 14 پرو به‌همراه توان شارژ این گوشی‌ها فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی