حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A78 4G با تراشه اسنپدراگون و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

پس از چندین افشای اطلاعاتی، سرانجام گوشی اوپو A78 4G در اندونزی معرفی شد. این تلفن هوشمند در آینده ای نزدیک، در سایر بازار های جهانی، از جمله هند، عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این دستگاه بیندازیم.

اوپو A78 4G به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد

اوپو A78 4G دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ است‌. به لطف رفرش ریت ۹۰ هرتزی این نمایشگر، کاربران آن تجربه کاربری روانی با این تلفن هوشمند خواهند داشت. دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در سمت چپ بالای صفحه نمایش دیده می شود. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ یه عنوان قلب تپنده A78 4G در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند جدید اوپو از ۸ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز برخوردار است.

Oppo A78 4G

برای Oppo A78 4G یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۶۷ واتی، شارژ خواهد شد. اوپو ادعا می‌کند که تنها با ۳۰ دقیقه شارژ A78 4G، باتری آن به ۷۶ درصد خواهد رسید. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود.

دوربین اصلی آن وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز (که از نوع تشخیص عمق است) وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. از ویژگی های جالب دوربین این دستگاه می‌توان به توانایی عکسبرداری فوق العاده شفاف ۱۰۸ مگاپیکسلی، حالت فیلم‌برداری دوگانه و حالت پرتره اشاره کرد.

Oppo A78 4G

دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. Oppo A78 4G به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری ColorOS 13.1 استفاده می‌کند. سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند درون صفحه نمایش تعبیه شده و از دو اسپیکر برخوردار است. این دستگاه از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید Oppo A78 قیمتی معادل ۲۳۶ دلار دارد

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، جدیدترین گوشی مقرون به صرفه اوپو در دو رنگ مشکی و سبز به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قیمتی معادل ۳,۵۹۹,۰۰۰ روپیه اندونزی (۲۳۶ دلار) دارد. کاربرانی که اقدام به خرید این تلفن هوشمند از طریق فروشگاه آنلاین رسمی اوپو اندونزی کنند، یک ایربادز White Enco Buds 2 نیز دریافت خواهند کرد.

گوشی ارزان Oppo A78 5G با دیمنسیتی ۷۰۰ رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی