حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات و قیمت مدل اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE سامسونگ چه خواهد بود؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز درباره عرضه مجدد گلکسی S21 FE با تراشه Snapdragon 888 برای بعضی بازارها با هم صحبت کردیم. هیچ مشخص نیست که چرا سامسونگ می‌خواهد دستگاهی که ۱ سال و ۷ ماه از معرفی‌ش می‌گذرد و احتمالا به زودی مدل جانشین آن معرفی می‌شود را با تغییرات سخت‌افزاری مجددا رونمایی کند. با این حال Galaxy S21 FE با SD888 به زودی وارد بازار هند می‌شود. بیاید ببینیم تغییرات و قیمت مدل اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE سامسونگ چه خواهد بود؟

تغییرات و قیمت مدل اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی S21 FE

در مورد تغییرات گلکسی اس 21 FE جدید، ابتدا و احتمالاً مهمتر از همه، تغییر از چیپست اگزینوس 2100 به اسنپدراگون 888 وجود دارد.

اگر دوست دارید این ۲ تراشه را با هم مقایسه کنید، این مطلب برای شماست:

مقایسه اسنپدراگون ۸۸۸ با اگزینوس ۲۱۰۰

تغییر دوم این است که حالا دیگر مدل پایه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در مدل اگزینوس حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بود. درباره حافظه رم هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست اما مدل قبلی حداقل ۸ گیگابایت حافظه رم داشت.

گلکسی S21 FE

گلکسی S21 FE

مورد سوم به رنگ جدید بازمی‌گردد. تصویر جدید منتشر شده همچنین شامل یک رنگ جدید برای Galaxy S21 FE است. این گوشی در رنگ آبی دریایی در دسترس خواهد بود. تا آنجا که ما متوجه شدیم، این رنگ جدید به لیست رنگ‌های موجود، از جمله سفید، گرافیت، اسطوخودوس و زیتونی می پیوندد.

قیمت مدل اسنپدراگون گلکسی S21 FE چقدر خواهد بود؟

هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد قیمت گلکسی اس 21 FE جدید وجود ندارد، اما شایعات قبلی قیمت معادل 600 دلار را برای بازار هند و نسخه پایه 256 گیگابایتی احتمال داده‌اند.

همچنین انتظار داریم که گلکسی اس 21 FE جدید همان چهار به‌روزرسانی اصلی مدل اصلی را ارائه دهد. البته مشخص نیست که آیا اندروید پایه دستگاه به اندروید ۱۳ ارتقا میابد و تعهد آپدیت آن تا اندروید ۱۷ خواهد بود یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل اسنپدراگون گلکسی S21 FE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)