حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ به‌دنبال عرضه مجدد گلکسی S21 FE با تراشه اسنپدراگون 888 در برخی مناطق است

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

درحالی‌که تمامی طرفداران سامسونگ منتظر رونمایی از گوشی شایعه‌شده Galaxy S23 FE هستند، این شرکت ممکن است سورپرایز متفاوتی برای مشتریان خود درنظر داشته باشد. یک شایعه جدید ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را بار دیگر در برخی مناطق ازجمله هند عرضه کند، با این تفاوت که این بار، گوشی Fan Edition دارای چیپست اسنپدراگون 888 به‌جای اگزینوس 2100 خواهد بود.

عرضه مجدد گلکسی S21 FE سامسونگ

سامسونگ سال گذشته Galaxy S21 FE را با دو پیکربندی چیپست عرضه کرد. برخی از بازارها نسخه اسنپدراگون 888 را دریافت کردند، درحالی‌که برخی دیگر از تراشه Exynos 2100 استفاده کردند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، هند و برخی دیگر از مناطق در دسته دوم قرار گرفت و Galaxy S21 FE سامسونگ که در این کشور آسیای جنوبی با Exynos عرضه شد.

در یک پیچ غیرمنتظره، شایعه جدیدی از tarunvats33 ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد گلکسی S21 FE را مجدداً در هند عرضه کند، اما این بار از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد.

این شایعه ادعا می‌کند که سامسونگ گلکسی S21 FE با پردازنده اسنپدراگون 888 را در ماه آینده، یعنی در جولای 2023، به هند خواهد آورد. ظاهراً قیمت این گوشی حدود 40000 روپیه (487 دلار) خواهد بود.

با این قیمت، گلکسی S21 FE که برای بار دوم عرضه شده است، بالای گلکسی A54 قرار می‌گیرد. اگر شایعه درست باشد، ممکن است شاهد ترجیح مشتریان به خرید S21 FE به‌جای میان‌رده سری A باشیم.

عرضه مجدد گلکسی S21 FE سامسونگ

عرضه مجدد گلکسی S21 FE سامسونگ

آیا گلکسی S21 FE که دوباره عرضه خواهد شد با سیستم‌عامل جدیدتر مانند اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 عرضه می‌شود؟ آیا تا اندروید 17 به‌روزرسانی می‌شود؟ آیا این دستگاه شماره مدل سومی را دریافت خواهد کرد یا تنها به شماره مدل نسخه اسنپدراگون پیشین مزین خواهد شد؟

متأسفانه، درحال‌حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه، خط‌مشی آپدیت‌دهی اندروید یا شماره مدل آن وجود ندارد. اما اگر سامسونگ قصد دارد ماه آینده دستگاه Fan Edition 2022 را مجدداً عرضه کند، باید به‌زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

به‌همین‌ترتیب، جالب است که ببینیم عرضه مجدد Galaxy S21 FE چه معنایی برای Galaxy S23 FE آینده خواهد داشت. هر اتفاقی که برای دستگاه دوم بیفتد، نسخه اسنپدراگون 888 گلکسی S21 FE آن‌قدرها متفاوت یا بهتر از مدل اگزینوس 2100 نبود.

ممکن است اقدام سامسونگ به عرضه مجدد گوشی سال گذشته خود کمی دیر باشد، به‌خصوص که خود S21 FE اصلی نیز دیرهنگام معرفی و به بازار عرضه شد.

دیدگاه شما پیرامون عرضه مجدد Galaxy S21 FE سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی