حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک V2 و Magic V2 Supreme گواهی MIIT را دریافت کردند

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

می‌دانیم که Honor X50 در تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) و در کشور چین معرفی خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که این کمپانی از دو گوشی تاشو نیز در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) رونمایی خواهد کرد. هم اکنون، آنر مجیک V2 و V2 Supreme موفق به دریافت گواهی MIIT چین شده اند. دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دو دستگاه نمانده است.

سری آنر مجیک V2 از تراشه های قدرتمند اسنپدراگون استفاده می‌کنند

در ماه می، یک گوشی تاشو آنر با شماره مدل VER-AN10 توسط MIIT تأیید شد. این تلفن هوشمند چندی بعد در پلتفرم گواهی 3C با یک شارژر ۶۶ واتی مشاهده شد. هم اکنون، یک دستگاه تاشو دیگر آنر با شماره مدل VER-AN00 موفق به دریافت گواهینامه MIIT شده است. طبق ادعای WHY LAB، یکی از این گوشی ها آنر مجیک V2 نام داشته که به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد شد. این منبع اطلاعاتی همچنین ادعا می‌کند که مدل دیگر احتمالا Honor Magic V2 Supreme Edition نام خواهد داشت. این تلفن هوشمند تاشو نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد.

گواهی MIIT آنر Magic V2 Supreme

گواهی MIIT آنر Magic V2

تاکنون، گزارش‌ها نشان داده‌اند که Honor Magic V2 به صفحه نمایش تاشو 2K LTPO سفارشی با برخورداری از فناوری کاهش نور با فرکانس بالا مجهز خواهد شد. مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه احتمالا دارای یک باتری دو سلولی ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که Honor Magic V2 همانند Huawei Mate X3 باریک و سبک باشد. این تلفن هوشمند تاشو هواوی در حالت تا شده ابعاد ۷۲.۴×۱۱.۸×۱۵۶.۹ میلی متر دارد، و وزن آن نیز حدود ۲۴۰ گرم است. آنر مجیک وی ۲ با گوشی های تاشو شیائومی MIX Fold 3 و OPPO Find N3 به رقابت خواهد پرداخت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آنر، در آینده ای نزدیک در چین معرفی شود.

تاریخ معرفی آنر X50 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مشخص شد: ۱۴ تیر ۱۴۰۲

نظر شما درباره سری Honor Magic V2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی