حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری آنر Magic V2 شایعه شد: گوشی تاشو آنر باز هم رقبا را شرمنده می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

در جدید ترین اخبار شایعه شده است که نسل دوم از پرچمداران تاشوی آنر، یعنی آنر Magic V2، با یک باتری بزرگتر از آنر Magic V معرفی خواهد شد. آنر Magic V یک گوشی تاشو پرچمدار اندرویدی در اوایل سال 2022 بود که با ظرفیت باتری بیشتری حتی از سامسونگ Galaxy Z Fold 4 جدید عرضه شد. با این حال، اکنون شایعه جدید به این معناست که جانشین آن نیز با یک منبع انرژی ارتقا یافته معرفی شود.

آنر Magic V رسماً معرفی شد: ورود طوفانی آنر به بازار گوشی‌های تاشو

این خبر می تواند چیزی باشد که این شرکت چینی به عنوان یک ویژگی برتر در میان دستگاه های تاشو آن را تبلیغ خواهد کرد. زیرا هرچند تلفن های هوشمند تاشو ممکن است آینده ای در ذهن بسیاری از افراد از جمله برخی از سازندگان پیشرو آنها باشد، اما با این حال، آنها توسط یک عامل و نقطه ضعف در طول تاریخ نسبتا کوتاه ورود خود به بازار گوشی های هوشمند ضربه خورده اند و آن نقطه ضعف چیزی نیست جز عمر باتری.

مثلاً ممکن است این نقطه ضعف تنها چیزی باشد که به پاشنه آشیل Moto Razr 2022 با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی ختم می شود. یا حتی نمونه‌ های نسل اول شرکت های دیگر مانند OPPO Find N و Vivo X Fold، برای اجتناب از همین موضوع به ترتیب با ظرفیت‌ های باتری تقریباً قابل قبول 4500 و 4600 میلی‌آمپر ساعت عرضه شدند.

پس ممکن است به همین دلیل باشد که آنر کمتر از آنچه که برای مشخصات 4750 میلی‌آمپر ساعتی Magic V می‌خواست، برای نسل جدید گوشی های تاشو خود نخواهد. بنابراین این محصول جدید شاید به همان اندازه نسل اولیه قابل توجه باشد. بله گفته می شود که جانشین دستگاه تاشوی آنر چیزی دارد که بتواند از آن پیشی بگیرد.

ظرفیت باتری آنر Magic V2 شایعه شد: گوشی تاشو آنر باز هم رقبا را شرمنده می‌کند

ظرفیت باتری آنر Magic V2 چقدر خواهد بود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ویبو توسط افشاگر مطرح و قابل اعتماد Digital Chat Station، آنر موفق شده است یک باتری سفارشی جدید را برای Magic V2 بسازد. این باتری سفارشی جدید از 2 سلول یا به عبارتی دو باتری جداگانه که معمولاً در لولای تاشو با یکدیگر ارتباط می‌گیرند، تشکیل می‌شود. آنر این دو سلول را با ظرفیت‌ های 2030 میلی‌آمپر ساعت و 2870 میلی‌آمپر ساعت توسعه داده است.

منبع می‌گوید بنابراین ظرفیت ترکیبی آنر Magic V2 در حدود 4900 میلی آمپر ساعت محسوب می‌ شود. با این حال، آنر هنوز هم ممکن است در موقعیتی باشد که آن را به عنوان اولین دستگاه موبایل تاشو در جهان با مشخصات چشمگیر با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه کند.

اگر اینطور باشد، به خصوص برای گلکسی Z Fold 4 بد به نظر می رسد که در حال حاضر با باتری 4400 میلی آمپر ساعت عقب مانده است. در حال حاضر حتی ظرفیت باتری نمونه شیائومی MIX Fold 2 نیز با وجود ابعاد بزرگتر توان رقابت با نمونه پیشین آنر را نداشته و شیائومی به ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی پسنده کرده است. البته این عقب‌ نشینی و هزینه شیائومی برای آنها دستاورد ساخت باریک‌ترین گوشی تاشو جهان را داشته است. گفتنی است که نسل دوم Magic V و نمونه شیائومی، شانس زیادی برای اقبال جهانی ندارند، بنابراین کار سامسونگ و رقبا در برابر آنر، فقط در چین سخت خواهد بود.

 

دیدگاه شما راجع به ظرفیت باتری احتمالی آنر Magic V2 چیست؟ آن را کافی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری