حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به‌زودی قابلیت زمانبندی پین کردن پیام را دریافت می‌کند

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان، شایعات

متا دائماً درحال تلاش برای بهبود امکانات واتس اپ است و این شرکت اغلب ویژگی‌های جدید را با استفاده از نسخه‌های بتا که ازطریق برنامه بتا Google Play ارائه می‌شوند، آزمایش می‌کند. این نسخه‌ها همچنین نگاهی اجمالی به ویژگی‌های برنامه پایدار WhatsApp در آینده ارائه می‌دهند. به‌تازگی، قابلیت زمانبندی پین کردن پیام در چت‌های خصوصی و گروه‌ها در آخرین نسخه بتا واتس اپ مشاهده شده است و انتظار می‌رود این ویژگی در آینده نزدیک برای این برنامه پیامرسان ارائه شود.

قابلیت زمانبندی پین کردن پیام واتس اپ

به‌گزارش WABetaInfo، نسخه بتای 2.23.13.11 واتس اپ اخیراً ازطریق برنامه Google Play Beta دیده شده است و کاربرانی که این نسخه را دریافت کرده‌اند، ویژگی جدیدی را مشاهده می‌کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا برای پیام‌های پین‌شده در چت‌ها و گروه‌ها، مدت زمانی را مشخص کنند.

به‌روزرسانی بتای 2.23.13.11 سه گزینه برای حذف خودکار پیام‌ها ارائه می‌کند: 24 ساعت، 7 روز و 30 روز. ویژگی پین کردن و حذف خودکار به کاربران واتس اپ اجازه می‌دهد تا اعلان‌های مهمی را دریافت کنند که تا زمان انقضا یا حذف به‌صورت دستی، در بالای سایر چت‌ها باقی می‌ماند. و بله، کاربران می‌توانند در هر زمانی پین پیام‌ها را به‌صورت دستی حذف کنند، حتی پس از تنظیم پارامتر حذف پین به‌طور خودکار.

قابلیت زمانبندی پین کردن پیام واتس اپ

قابلیت زمانبندی پین کردن پیام واتس اپ

تاریخ انتشار رسمی برای قابلیت پین کردن و برداشتن پین برای واتس اپ وجود ندارد، اما نیازی به گفتن نیست که توسعه این امکان درحال انجام است، بنابراین این ویژگی‌ها ممکن است در آینده نزدیک برای نسخه عمومی واتس اپ فعال شوند.

به موازات آن، توسعه‌دهندگان واتس اپ روی سایر قابلیت‌های دیگر مانند بی صدا کردن زنگ شماره‌های ناشناس و امکان ارسال عکس با کیفیت بالا نیز کار می‌کنند. طی چند هفته گذشته، این اپلیکیشن به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای متعددی ازجمله انتخابگر رسانه پیشرفته را دریافت کرده است.

دیدگاه شما پیرامون قابلیت زمانبندی پین کردن پیام WhatsApp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی