حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Phone (1) در مردادماه منتشر خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

کارل پی، مدیرعامل ناتینگ، اخیرا به‌صورت رسمی اعلام کرده است که آپدیت Nothing OS 2.0 که انتظار می‌رود برای اولین بار در گوشی Nothing Phone (2) آینده این شرکت استفاده شود، در مردادماه امسال برای گوشی Phone (1) نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Phone (1)

Pei در توییتی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که به‌روزرسانی نرم‌افزار تا پایان ماه آگوست برای Phone (1) از راه می‌رسد. این نشان می‌دهد که تقریباً یک ماه پس از معرفی گوشی Nothing (2) این شرکت در تاریخ 20 تیرماه، نسل پیشین این دستگاه نیز رابط کاربری آن را دریافت می‌کند.

در توییت، پی اشاره می‌کند که پشتیبانی نرم‌افزاری برای این شرکت بسیار مهم است. علاوه‌بر این، Nothing OS 1.5 اوایل امسال بر اساس اندروید 13 منتشر شد و Nothing Phone (1) جزو اولین دستگاه‌های خارج از گوشی‌های پیکسل است که به اندروید 14 بتا دسترسی پیدا می‌کند.

سرعت عملی که برای دریافت به‌روزرسانی جدید Phone (1) پس از معرفی Nothing Phone (2) تعیین شده، نویدبخش پشتیبانی مداوم نرم‌افزاری در دستگاه‌های قدیمی‌تر این برند است.

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Phone (1)

آپدیت Nothing OS 2.0 گوشی Phone (1)

در مورد Nothing OS 2.0، این به‌روزرسانی در اوایل این ماه به‌عنوان نسخه‌ای کاربردی‌تر، شخصی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر معرفی شد. این موارد شامل صفحه اصلی با ظاهری بهتر است که درعین‌حال قابلیت‌های دستگاه را نیز در دسترس‌تر قرار می‌دهد.

Nothing OS 2.0 درکنار Nothing Phone (2) منتشر خواهد شد. این دستگاه اولین پرچمدار Nothing خواهد بود که با چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، دارای باتری بزرگتر نیز است و تا چهار سال پشتیبانی امنیتی و سه سال به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت می‌کند. Nothing Phone (2) همچنین برخلاف مدل قبلی خود در ایالات‌متحده نیز عرضه خواهد شد.

طراحی گوشی آینده ناتینگ هنوز به‌طور کامل فاش نشده است، اما رندرهای منتشرشده ادعا می‌کنند که این گوشی زبان طراحی بسیار مشابهی با نسل قبلی خود خواهد داشت.

نظر شما درباره انتشار Nothing OS 2.0 برای گوشی Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی