حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناتینگ جزئیات Nothing OS 2.0 را اعلام کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing

برند ناتینگ با معرفی اولین گوشی هوشمند خود، Nothing Phone 1، گام مهم و بزرگی را در این بخش از بازار برداشت اما این دستگاه از برخی مشکلات جدی در بخش رابط کاربری خود رنج می‌برد. این برند از آن زمان به بعد بخش نرم‌افزاری خود را تقویت کرده است، اما درمجموع چه انتظاری از آن باید داشته باشیم؟ خب، ناتینگ به‌تازگی جزئیات بیشتری از Nothing OS 2.0 را اعلام کرده که قرار است در Nothing Phone 2 این شرکت در تابستان پیش‌رو استفاده شود.

جزئیات Nothing OS 2.0 ناتینگ

Mladen M. Hoyss، مدیر خلاق نرم‌افزار Nothing، در مصاحبه‌ای با XDA-Developers، جزئیاتی از پوسته Nothing Phone 2 را توضیح داده است. هویس و برخی از همکاران فعلی Nothing قبلاً روی گوشی اندرویدی مینیمالیستی Blloc Zero 18 و لانچر Ratio کار کرده‌اند و او خاطرنشان می‌کند که پوسته Nothing Phone 2 به‌نوعی از همان طراحی بهره خواهد برد. بااین‌حال، او اضافه می‌کند که این شرکت می‌خواهد ازنظر ظاهری Nothing OS 2.0 را از ابتدا طراحی کند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که پوسته Nothing Phone 2 می‌تواند پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در صفحه اصلی مشاهده کند. Hoyss استدلال می‌کند که صفحه‌های اصلی امروزی صفحاتی هستند که «عملاً لوگوی شرکت‌ها» را نشان می‌دهند که به آیکون‌های برنامه اشاره می‌کنند.

مدیر اجرایی درعوض پیشنهاد می‌کند که صفحه اصلی باید «آنچه برای شما شخصی است» داشته باشد و اطلاعات و علایق شما باید «در یک نگاه» در دسترس باشد.

Hoyss اضافه می‌کند که رویکرد این شرکت تمرکز بر «گزینه‌هایی است که گوشی‌های هوشمند شما از قبل در اختیار دارند». مدیر اجرایی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده اما اعلام کرده است که نرم‌افزار Nothing Phone 2 «استفاده آسان» و «در یک نگاه» بیشتری خواهد بود.

جزئیات Nothing OS 2.0 ناتینگ

جزئیات Nothing OS 2.0 ناتینگ

اشاره‌های «در یک نگاه» به‌طوری کلی سری Pixel را در ذهن تداعی می‌کند که به‌ویژه ویجت «at a glance» را در صفحه اصلی نشان می‌دهد. این ویجت که برای سایر گوشی‌های اندرویدی نیز موجود است، اطلاعات زمینه‌ای مهمی را در طول روز نشان می‌دهد، مانند آب‌وهوا و جلسات/رویدادهای آتی. بااین‌حال، سری پیکسل همچنین چند دسته‌بندی اضافی در at a glance مرتبط با خانه هوشمند نیز ارائه می‌کند.

نظر شما درباره جزئیات Nothing OS 2.0 ناتینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی