حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ناتینگ فون ۲ منتشر شد: تغییر طراحی نسبی

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر

انتظار داریم که Nothing Phone (2) ماه آینده رسما معرفی شود. به لطف @OnLeaks و Smartprix اما می‌توانید همین حالا نگاهی گذرا داشته باشید به آن چیزی که موبایل جدید ناتینگ خواهد بود. طراحی گوشی جدید جدید با قاب پشتی شفاف و نوارهای LED به طور قابل تشخیصی یک دستگاه از “Nothing” است. رندر ناتینگ فون ۲ تغییر طراحی نسبی را در مقابل نسل قبلی‌ش نشان می‌دهد.

رندر ناتینگ فون ۲

در طراحی دومین موبایل برند Nothing چند تغییر کلیدی وجود دارد. این شرکت تایید کرده است که محصول جدید آن‌ها نمایشگر بزرگ‌تری با اندازه 6.7 اینچ (نسبت به 6.55 اینچ نسل قبل) خواهد داشت. به نظر می‌رسد که به دلیل افزایش اندازه کلی دستگاه، نیاز به تغییر در ارگونومی را احساس کرده‌اند.

طراحی جدید دارای کناره‌های آلومینیومی با لبه‌های گرد است، حتی پنل‌های شیشه‌ای در جلو و پشت نیز قوس کمی پیدا کرد‌ه‌اند.

رندر ناتینگ فون ۲

رندر ناتینگ فون ۲

همچنین تغییری در طراحی نوارهای LED زیر قاب شیشه‌ای پشتی وجود دارد. این می‌تواند به کاربران امکان کنترل بیشتری بدهد. به عنوان مثال برای نشانگر وضعیت، چراغ نوتیفیکیشن یا فقط به عنوان چیزی برای جلب توجه می‌تواند استفاده شود.

منبع این خبر خاطرنشان می کند که رندرها بر اساس یک نمونه آزمایشی هستند، بنابراین ممکن است تغییرات کوچکی در طراحی نهایی وجود داشته باشد. با این حال، تغییرات عمده بعید به نظر می‌رسد.

این یعنی Nothing Phone (2) همچنان به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد اما فلاش اکنون به جای یک LED دارای دو LED است.

ناتینگ فون ۲ با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به بازار خواهد آمد اما احتمالا با قیمت خیلی ارزان‌تر از پرچمدارهای پریمیوم عرضه شود. گفته شده که شاید نسخه اصلی با قیمت پایه 470 یورو عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید ناتینگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)