حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ Nitro XV272URV ایسر با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسر، مانیتور

ایسر به تازگی از مانیتور Predator 4K با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی رونمایی کرده است. امروز، این کمپانی اما یک مانیتور جدید را به سری Nitro XV2 اضافه کرد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات مانیتور گیمینگ Nitro XV272URV ایسر بیندازیم.

مانیتور گیمینگ Nitro XV272URV‌‌ ایسر از پنل 2K برخوردار است

مانیتور گیمینگ Nitro XV272URV‌‌ ایسر دارای پنل IPS ۲۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (WQHD) است. این مانیتور تراکم پیکسل 109 ppi و عمق رنگ ۸ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. ادعا می‌شود که پنل به کار گرفته شده در این مانیتور ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این محصول همچنین دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 400 بوده که دامنه دینامیکی بهبود یافته ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می‌کند.

مانیتور گیمینگ XV272URV‌‌

قطعاً رفرش ریت بالای Nitro XV272URV برای گیمر ها جذاب خواهد بود. این مانیتور به طور پیش‌فرض رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما می‌توان آن را تا ۱۷۰ هرتز اورکلاک کرد. این محصول با نرخ تاخیر ۱ میلی ثانیه ای خود، تجربه یک بازی خوب را ارائه می‌کند. سازگاری با AMD FreeSync Premium یکی دیگر از ویژگی های برجسته این مانیتور است. این ویژگی، رفرش ریت مانیتور را با کارت گرافیک سیستم شما هماهنگ کرده و تجربه ای روان از بازی را در اختیارتان قرار خواهد داد. گنجاندن اسپیکر های استریو و جک ۳.۵ میلی متری صدا به کاربران این امکان را می‌دهد که اسپیکر های خود را به این محصول متصل کرده یا از بلندگو های داخلی Nitro XV272URV لذت ببرند.

مانیتور گیمینگ XV272URV‌‌

مانیتور گیمینگ جدید Acer با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه می‌شود

همان طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، پورت های فراوانی برای مانیتور گیمینگ جدید ایسر در نظر گرفته شده است. این محصول دارای پورت های DisplayPort و HDMI است که امکان اتصال آسان آن به دستگاه های مختلف را فراهم می‌کند. این، مانیتور از یک پایه VESA 100 x 100 میلی‌متری انعطاف‌پذیر برخوردار بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند. کاربران اروپایی هم اکنون می‌توانند مانیتور گیمینگ Nitro XV272URV ایسر را با قیمت ۳۹۹ یورو تهیه کنند. با وجود آنکه این محصول در وب‌سایت ایسر بریتانیا فهرست شده، اما هنوز جزئیات قیمت و زمان عرضه آن در بریتانیا مشخص نیست.

مانیتور Predator XB323KRV ایسر در یک وب‌سایت فروش آنلاین مشاهده شد

 

نظر شما درباره این مانیتور گیمینگ جدید ایسر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی