حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN ایسوس با رفرش ریت ۳۸۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس، مانیتور

ایسوس چندی پیش از یک مانیتور گیمینگ خمیده ۴۹ اینچی با پنل QD-OLED 144 هرتزی رونمایی کرد. هم اکنون، این کمپانی در رویداد Computex 2023، مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN را معرفی کرده است. رفرش ریت این محصول تا عدد فوق العاده ۳۸۰ هرتز، قابل اورکلاک است.

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN از پنل ۲۴.۵ اینچی IPS برخوردار است

این مانیتور گیمینگ جدید ایسوس برای مسابقات esports تولید شده است. این محصول دارای پنل ۲۴.۵ اینچی 1080p IPS بوده که به طور پیش فرض بر روی رفرش ریت ۳۶۰ هرتزی تنظیم شده است. همان طور که اشاره شد، کاربران می‌توانند رفرش ریت این مانیتور را تا ۳۸۰ هرتز اورکلاک کنند. این مانیتور گیمینگ جدید ایسوس از AMD FreeSync Premium و فناوری نرخ نوسازی متغیر Adaptive Sync پشتیبانی می‌کند.

ROG Strix XG259QN

مانیتور گیمینگ ROG Strix XG259QN مشخصات جذابی مانند تأخیر بسیار کم ۱ میلی ثانیه ای، گواهی VESA DisplayHDR 400 و رزولوشن 1080p دارد. برای پاسخگویی به نیاز های مختلف، ایسوس این مانیتور را به پورت های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 مجهز کرده است. که هر دو قادر به پشتیبانی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی با وضوح 1080p هستند. این محصول همچنین به دو درگاه USB 3.2 Type-A و یک جک ۳.۵ میلی متری صدا مجهز شده است. با وجود آنکه این دستگاه به پورت های مفیدی مجهز شده، اما در آن درگاه USB Type-C دیده نمی‌شود. این مانیتور از اسپیکر های داخلی نیز برخوردار نیست.

همان طور که وب سایت Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، با وجود آنکه ایسوس تمام مشخصات ROG Strix XG259QN را اعلام کرده است، اما متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت و یا زمان عرضه این مانیتور گیمینگ منتشر نشده است. انتظار داریم که جزئیات قیمت و زمان عرضه این محصول در آینده ای نزدیک از سوی ایسوس منتشر شود.

مانیتور گیمینگ Nitro XZ452CU V ایسر با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی معرفی شد

 

نظر شما درباره این مانیتور گیمینگ جدید ایسوس چیست؟ استفاده از نرخ به روز رسانی ۳۸۰ هرتزی در یک مانیتور، چقدر برای شمل جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی