حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ HP با نمایشگر ٢٧ اینچی و قیمتی جذاب معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌پی، اخبار، مانیتور

کمپانی آمریکایی HP، یکی از برندهای محبوب بخش رایانه‌ها و لوازم جانبی مربوط به آن‌ها است. امروز، مانیتور گیمینگ جدید HP رسماً معرفی شده است. این مانیتور مخصوص، دارای ویژگی‌های مورد نیاز گیمرها و کاربران حرفه‌ای است.

مشخصات فنی و قیمت مانیتور گیمینگ جدید HP

کمپانی HP در جدیدترین اقدام خود، رویدادی بزرگ را برگزار کرد و از محصولات متنوعی پرده برداشت.

 

لپ تاپ HP Spectre X360 16 و HP Envy 34 AiO در کنار سیلی از دیگر محصولات HP معرفی شدند!

 

به گفته Gizmochina، کمپانی HP به تازگی یک مانیتور گیمینگ جدید را راهی بازار کرده است. این مانیتور گیمینگ، دارای طراحی منحنی است و مشخصات رده بالایی را ارائه می‌دهد. اما در عوض، قیمت آن مناسب می‌باشد. این مانیتور گیمینگ جدید، Omen 27c نام دارد. نمایشگر این مانیتور، ٢٧ اینچی است و وضوح ٢,۵۶٠×١,۴۴٠ دارد.

این مانیتور مجهز به پنل VA با خمیدگی 1000R می‌باشد. حتی رفرش ریت این مانیتور، برابر با ٢۴٠ هرتز است که رقمی جذاب است. بنابراین، اگر می‌خواهید بازی‌ها را با نرخ فریم بسیار بالایی اجرا کنید، این مانیتور گیمینگ HP امکانات جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین درگاه DisplayPort و HDMI در این گوشی نیز از رفرش ریت ١۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

مانیتور گیمینگ HP

این مانیتور، نمایشگری با کنتراست ٣,٠٠٠:١ و HDR400 را داراست. بیشینه نوری این پنل، برابر با ۴۵٠ نیت است. HP ادعا می‌کند که این مانیتور، از گستره رنگی DCI-P3 تا ٩٩ درصد پشتیبانی می‌کند. برچسب قیمتی که برای این مانیتور گیمینگ در نظر گرفته شده است، برابر با ۵٣٠ دلار می‌باشد. این قیمت مربوط به آمریکا است و از قیمت دیگر بازارها، خبری نیست. این برای چنین مانیتور گیمینگ جذابی، کاملاً منطقی است. اما ممکن است در بازارهای دیگر، قیمت گذاری متفاوتی را شاهد باشیم.

نظر شما در مورد جدیدترین مانیتور گیمینگ کمپانی اچ پی، یعنی Omen ‌27c چیست؟ به نظر شما چنین قیمتی برای این مانیتور، معقول است؟ آیا تا به حال به خرید یک مانیتور گیمینگ فکر کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

همچنین درگاه DisplayPort و HDMI در این گوشی نیز از رفرش ریت ١۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کنند.
گوشی!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️