حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG ال‌جی به نمایش گذاشته شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، نمایشگر

مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 25GR75FG با پنل IPS و رفرش فوق العاده بالای ۳۶۰ هرتزی به نمایش گذاشته شد. این مدل قرار است در آوریل سال جاری میلادی (اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۲) معرفی شود. هم اکنون و پیش از رونمایی رسمی، برخی از جزئیات این مانیتور منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این اطلاعات منتشر شده بپردازیم.

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG رفرش ریت ۳۶۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

مانیتور گیمینگ UltraGear 25GR75FG ال‌جی دارای نمایشگری با اندازه ۲۴.۵ اینچی است. همچنین این مانیتور از وضوح 1080p، رفرش ریت ۳۶۰ هرتزی، زمان پاسخ‌دهی پایین و گواهینامه VESA DisplayHDR 400برخوردار است. UltraGear دارای نسبت تصویر ۱۶:۹، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه است. این مانیتور از فضای رنگی sRGB نیز (تا ۹۷ درصد) پشتیبانی می‌کند. متاسفانه ال‌جی هنوز اشاره ای به حداکثر روشنایی این UltraGear جدید نکرده است.

مانیتور گیمینگ جدید ال جی

همان‌طور که اشاره شد، UltraGear 25GR75FG دارای گواهینامه VESA DisplayHDR 400 است که به سطح روشنایی ۴۰۰ نیتی این دستگاه اشاره می‌کند. ال‌جی می‌گوید نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالای مانیتور جدید، یکی از نکات مهم این مدل است. این محصول دارای NVIDIA G-SYNC و پایه قابل تنظیم است. این مانیتور به لطف پایه قابل تنظیم خود می‌تواند بچرخد، کج شود و تا ۱۱۰ میلی متر به سمت بالا حرکت کند. مانیتور گیمینگ جدید ال جی را می‌توان بر روی پایه های دیواری ۱۰۰ × ۱۰۰ میلی متری نصب کرد.

پایه قابل تنظیم مانیتور ال‌جی UltraGear 25GR75FG

همان‌طور که Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره کرده است، در حال حاضر هنوز قیمت مانیتور گیمینگ LG UltraGear 25GR75FG مشخص نیست. این دستگاه در ماه آوریل به دست کاربران خواهد رسید. و گفته می‌شود که آلمان، اولین بازاری خواهد بود که این مانیتور گیمینگ در آن عرضه می‌شود. UltraGear 25GR75FG ال جی متعاقباً در سایر کشور های اروپایی نیز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با این حال، هنوز نمی‌دانیم که آیا این مانیتور جذاب گیمینگ در بازار های خارج از اروپا نیز عرضه می‌شود، یا تنها مختص قاره اروپا خواهد بود.

مانیتور گیمینگ ال‌جی UltraGear 45GR95QE با رفرش ریت ۲۴۰ هرتزی معرفی شد

 

نظر شما درباره UltraGear 25GR75FG چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی