حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک V2 گواهی 3C را دریافت کرد: زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

احتمالا زمان زیادی تا رونمایی Honor Magic V2 نمانده است. تاکنون، شایعات و گزارش های مختلفی درباره این تلفن هوشمند تاشو آنر منتشر شده است. در حال حاضر، آنر مجیک V2 گواهی 3C را دریافت کرده است.

گواهی 3C آنر مجیک V2 توان شارژ این گوشی را فاش کرد

انتظار می‌رود که Honor Magic V2 به زودی رونمایی شود. این دستگاه چندی پیش، موفق به دریافت گواهینامه MIIT چین شده بود. هم اکنون، آنر مجیک V2 گواهی 3C را دریافت کرده است. اطلاعات فاش شده قبلی نشان داده بود که این دستگاه دارای شماره مدل VER-AN10 است. گواهینامه 3C نیز، شماره مدل مذکور را تایید می‌کند. به لطف داده های این گواهی، می‌دانیم که Honor Magic V2 از شارژ سریع ۶ آمپر/ ۱۱ ولت پشتیبانی خواهد کرد.

گواهی 3C آنر Magic V2

به عبارت دیگر، این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس گزارش های قبلی، Honor Magic V2 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود. این باتری با ظرفیت مذکور، برای یک گوشی تاشو بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LTPO OLED با وضوح 2K است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو در دو نسخه با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه گران قیمت تر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بوده؛ و نسخه دیگر از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این گوشی تاشو از حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، برخوردار خواهد بود.

همان طور که Gizmochina نیز اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که گوشی تاشو آینده آنر، سبک تر و باریک تر از قبل باشد. این دستگاه احتمالا شبیه Huawei Mate X3 (که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد) خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره Honor Magic V2 در دست نیست. به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

ظرفیت باتری آنر Magic V2 شایعه شد: گوشی تاشو آنر باز هم رقبا را شرمنده می‌کند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی