حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۱۲ شیائومی احتمالا در ۱۰ روز آینده معرفی خواهد شد + قیمت فاش شده

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

می‌دانیم که ردمی ۱۲ در آینده ای نزدیک توسط شیائومی معرفی خواهد شد. چندی پیش، رندر های این تلفن هوشمند منتشر شد که نشان می‌داد چینش دوربین های موجود در قاب پشتی آن مشابه آیفون ۱۴ پرو است‌. هم اکنون، گزارش جدیدی قیمت، رنگ بندی و جزئیات زمان عرضه این گوشی را فاش می‌کند.

نسخه پایه ردمی ۱۲ قیمتی معادل ۱۵۰ دلار خواهد داشت

افشاگر اطلاعات، Paras Guglani، با همکاری NewzOnly، قیمت Redmi 12 را فاش کرده اند. این منبع، ادعا می‌کند که تلفن هوشمند مذکور (در نسخه ۴ گیگابایت رم ‌و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی) با قیمت ۱۵۵ دلار (معادل ۱۲,۷۹۰ روپیه) به دست کاربران خواهد رسید. منبع مذکور همچنین تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده ردمی، در ده روز آینده معرفی خواهد شد. هم اکنون می‌دانیم که Redmi 12 در سه رنگ جذاب عرضه می‌شود: آبی، مشکی و نقره‌ای. این گزینه های رنگی به ترتیب با نام های آبی آسمانی، مشکی نیمه شب و نقره ای قطبی به بازار عرضه خواهند شد.

رندر ردمی ۱۲

گفته می شود که Redmi 12 دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته و صفحه نمایش این دستگاه رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بر اساس شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده شیائومی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو جی ۸۸ تأمین کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali G52 برخوردار است. این گوشی با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل تهیه خواهد بود. افزایش حافظه از طریق درگاه کارت microSD وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که Redmi 12 به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 بهره می‌برد.

رندر های منتشر شده، نشان می‌دهد که سه لنز دوربین در قاب پشتی ردمی ۱۲ شیائومی قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم (که از نوع اولترا واید است) وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سوم این دستگاه نیز به یک سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی Redmi 12 دارای سنسوری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

رندر های رسمی ردمی ۱۲ فاش شد: چینش دوربین سه‌گانه مشابه آیفون ۱۴ پرو

اگر شایعات منتشر شده درست باشد، این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده ردمی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که این باتری، باعث شارژ دهی خوب این گوشی هوشمند شود. باتری این دستگاه به وسیله آداپتور ۱۸ واتی شارژ می‌شود. وزن این گوشی، ۱۹۸.۵ گرم خواهد بود.

نظر شما درباره Redmi 12 چیست؟ آیا این گوشی رقیب قدرتمند تری در قیمت حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی