حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های فاش شده Nothing Phone (2) جعلی بود؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر

انتظار می‌رود که ناتینگ فون ۲ در ماه جولای، در کشور هند و چندین بازار دیگر رونمایی شود. دیروز، استیو همرستوفر، افشاگر برجسته اطلاعات با نشریه SmartPrix همکاری کرد تا رندر های اولیه تلفن هوشمند آینده Nothing را به اشتراک بگذارند. اما پس از مدت کوتاهی کارل پی، بنیانگذار و مدیرعامل Nothing، توییتی را با نوشته «Fake» پست کرد. این توییت صحت رندر های فاش شده Nothing Phone (2) را زیر سوال می‌برد.

مدیر عامل Nothing با انتشار توییتی، صحت رندر های Phone (2) را زیر سوال برد

رندر های فاش شده Nothing Phone (2) نشان می‌دهند که زبان طراحی این تلفن هوشمند کاملاً مشابه نسل قبل خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی همانند Nothing Phone (1) درون یک پانچ هول و در گوشه نمایشگر قرار گرفته است. ماژول دوربین دوگانه و سیستم روشنایی LED در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. البته گزارش قبلی تأکید می‌کرد که سیستم چراغ های LED این تلفن هوشمند، تغییراتی نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

توییت مدیر عامل ناتینگ

گزارش قبلی تأکید می‌کرد که رندر ها با استفاده از عکس های لایو گرفته شده از این گوشی، تولید شده است. البته این تلفن هوشمند در حال حاضر، در مرحله توسعه و آزمایش قرار داشته و ممکن است Nothing پیش از رونمایی رسمی، تغییراتی جزئی را در طراحی این دستگاه اعمال کند. در این گزارش نیز، رندر های منتشر شده را برای شما به اشتراک گذاشته ایم.

رندر Nothing Phone (2)

با توجه به آنکه Nothing هنوز مشخصات کلیدی Phone (2) را منتشر نکرده و تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند نیز در ماه جولای است، احتمالا این کمپانی به زودی طراحی این گوشی هوشمند آینده خود را فاش خواهد کرد. ممکن است طراحی نهایی Nothing Phone (2) با آنچه که در رندر های فاش شده مشاهده کردیم، متفاوت باشد.

رندر ناتینگ فون (۲)

ناتینگ فون ۲ موفق به دریافت ۳ سال آپدیت اساسی اندروید خواهد شد

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، ناتینگ فون ۲ با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOELD و فریم آلومینیومی وارد بازار خواهد شد. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. این دستگاه از باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده؛ و از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری Nothing OS استفاده خواهد کرد. تأیید شده است که این تلفن هوشمند آینده ناتینگ، سه سال آپدیت اساسی اندروید و سه سال نیز به روز رسانی های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

رندر ناتینگ فون ۲ منتشر شد: تغییر طراحی نسبی

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره Nothing Phone (2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی