حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ناشناخته شیائومی رصد شد: Xiaomi MIX Flip در راه است؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

به تازگی گزارش شده است که غول فناوری چینی، یعنی شیائومی، در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی است. این دستگاه در دنیای گوشی های هوشمند سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد. بر اساس ادعای برخی منابع، این گوشی ناشناخته جدید شیائومی با نام «میکس فلیپ» راهی بازار خواهد شد.

گوشی ناشناخته جدید شیائومی احتمالا با نام Mix Flip راهی بازار می‌شود

همان طور که افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station اشاره می‌کند، گوشی ناشناخته جدید شیائومی، هیچ نمونه ای در خط تولید این شرکت ندارد. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند جدید نداریم. تنها می‌دانیم که این دستگاه، دارای مدل نامبر «N7» بوده و احتمالا با نام Xiaomi Mix Flip راهی بازار خواهد شد. این دستگاه از استانداردهای موجود در Motorola Razr و Galaxy Z Flip پیروی خواهد کرد. می‌دانیم که شیائومی همیشه حساب زیادی بر روی گوشی های Mix Fold باز می‌کند.

طراحی احتمالی Xiaomi MIX Flip

در حال حاضر، Xiaomi MIX Flip رقبای زیادی از سوی برند های معتبر مانند سامسونگ، موتورولا، اوپو و ویوو دارد. بنابراین نمی‌دانیم شیائومی چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا به رقابت با کمپانی های مذکور خواهد پرداخت؟ نیاز است که اطلاعات فاش شده اخیر را صرفا در حد یک شایعه و حدس و گمان در نظر بگیریم.

شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد احتمالا شیائومی تاریخ رونمایی Xiaomi 14 Ultra را برای رقابت با Galaxy S24 Ultra، جلوتر خواهد انداخت. این یک حرکت قابل توجه توسط شیائومی برای تصاحب سهم بازار سامسونگ است. سامسونگ هم اکنون پرفروش ترین برند تولید کننده گوشی های هوشمند در جهان است. همان طور که Gizchina اشاره می کند، با این پیشرفت‌ها، باید دید شیائومی در بازار پر رقابت تلفن‌های هوشمند چگونه عمل خواهد کرد. و اینکه آیا گوشی جدید این برند می‌تواند با وجود رقبای بسیار، موفقیتی به دست آورد؟ در حال حاضر، هیچ خبر رسمی از سوی شیائومی در مورد تاریخ عرضه یا مشخصات N7 و Xiaomi 14 Ultra وجود ندارد. اما قطعا علاقه مندان به این حوزه، مشتاقانه منتظر اعلامیه ای از سوی این غول فناوری چینی هستند.

شیائومی MIX Fold 2 رسما معرفی شد: باریک‌ترین گوشی تاشو جهان

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی میکس فلیپ عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی