حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ با دوربین زوم 5X اپتیکال ارائه خواهد شد؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید فکر کنید این شایعه که می‌گوید گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ با دوربین زوم 5X اپتیکال ارائه خواهد شد، یک پسرفت برای پرچمدار ۲۰۲۴ برند کره‌ای است. با این حال گفته می‌شود که این دوربین برای اضافه کردن سیستم بزرگنمایی پیشرفته‌تر انتخاب خواهد شد. با وجود این‌که به تازگی شنیدیم سامسونگ احتمالا گلکسی اس 24 اولترا را بدون زوم متغیر معرفی خواهد کرد، این گزارش جدید می‌تواند کمی تردید ایجاد کند.

دوربین زوم 5X گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ

برای دستیابی به این بهبود، احتمالا سامسونگ در نظر دارد دوربین تله فوتو 3x فعلی را حذف کند. دوربینی که در حال حاضر با یک لنز پریسکوپ 10x همراه شده است. این حرکت نشان‌دهنده دوری از سیستم زوم دوگانه معرفی شده با Galaxy S21 Ultra است و به طور بالقوه راه را برای یک سیستم زوم پیشرفته تر هموار می کند.

تکامل فناوری دوربین سامسونگ در گوشی های هوشمند سری S آن قابل توجه بوده است. به عنوان مثال، گلکسی اس ۲۰ اولترا یک سیستم دوربین پیشگامانه با زوم دیجیتال 100 برابری را معرفی کرد. این امکان به لطف لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی که زوم اپتیکال 4 برابری داشت، محقق شد. متعاقباً، گلکسی نوت 20 اولترا از یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم فضایی 50 برابری بهره می برد.

لوگو سامسونگ

لوگو سامسونگ

در اعضای جدید سری Galaxy S مثل گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی اس ۲۲ اولترا و گلکسی اس ۲۳ اولترا، سامسونگ دستگاه‌های خود را به دو دوربین تله فوتو مجهز کرد که هر کدام رزولوشن 10 مگاپیکسل داستند. این سیستم امکان زوم اپتیکال 3 برابر و 10 برابر را با استفاده از هر لنز فراهم می‌کرد، در حالی که حداکثر زوم فضایی تا زمان عرضه S23 Ultra روی 100 برابر بود.

شایعات اولیه حاکی از آن بود که گلکسی اس 24 اولترا یک سنسور تله فوتو جدید با زوم متغیر معرفی خواهد کرد که احتمالاً از یک سیستم سه دوربین تشکیل شده است. با این حال، گزارش‌های بعدی نشان می‌داد که سامسونگ برنامه‌های خود را تغییر داده و تصمیم گرفته است پیکربندی دوربین فعلی گلکسی اس 24 اولترا را حفظ کند.

با این حال ما به تازگی گزارش استفاده از دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر در گلکسی اس 24 اولترا را داریم. شاید این دوربین ۵ برابر اپتیکال بتواند یک دوربین با زوم پیوسته باشد که جایگزین دوربین تله ۳ برابری فعلی شود. البته هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که Galaxy S24 Ultra با چه مشخصاتی در بخش دوربین ارائه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)