حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین آپدیت نوکیا ۸.۳ باعث بریک شدن این گوشی می‌شود!

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، نوکیا

چندین کاربر اعلام کرده اند که نوکیا ۸.۳ آنان، پس از نصب آخرین آپدیت امنیتی (می ۲۰۲۳)، دیگر روشن نمی‌شود. گوشی برخی کاربران پس از نصب آپدیت مذکور، دیگر بوت نمی‌شود. Nokia 8.3 پس از این به روزرسانی در حالت فست بوت یا در صفحه آرم Android One گیر می‌کند. گزارش های زیادی درباره این موضوع، در انجمن های رسمی توییتر و نوکیا وجود دارد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این گزارش بپردازیم.

آپدیت امنیتی می ۲۰۲۳ نوکیا ۸.۳ کاربران را به دردسر انداخت

مایه تأسف است که یک یه روز رسانی چنین مشکلات شدیدی را به بار می‌آورد. تمام هدف یک آپدیت امنیتی بهبود امنیت دستگاه و ارائه وصله ها در برابر آسیب پذیری های کشف شده است. کاربران همچنین گزارش می دهند که پشتیبانی نوکیا در صورت تمام شدن گارانتی گوشی، مشکل به وجود آمده را به صورت رایگان برطرف نمی‌کند. نگرانی مهم تر اما به دلیل آن است که این آپدیت، اولین به روز رسانی مشکل ساز از سوی نوکیا موبایل نیست. پیش از این، گوشی های Nokia G21 و Nokia G11 پس از به‌روزرسانی امنیتی، با مشکل عدم کارکرد وای فای مواجه شده بودند. به نظر می‌رسد کسی که مسئولیت کنترل کیفیت و تست به روز رسانی OTA تلفن های هوشمند نوکیا را بر عهده دارد، وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد.

Nokia 8.3

ما هنوز نمی‌دانیم تمام کاربرانی که آخرین آپدیت امنیتی نوکیا ۸.۳ را نصب کرده اند، دچار مشکل شدند. یا این مشکلات، تنها مربوط به دسته ای از گوشی ها می‌شود. با توجه به این موضوع، اگر کاربر Nokia 8.3 هستید، از نصب آپدیت امنیتی می ۲۰۲۳ خودداری کنید. همچنین نیاز است که قابلیت «نصب خودکار به روز رسانی» تلفن هوشمند خود را خاموش کنید تا این آپدیت امنیتی، به طور ناخواسته بر روی گوشی شما نصب نشود. نوکیا به محض آنکه متوجه مشکلی در به روز رسانی ها شود، عرضه آن را متوقف خواهد کرد.

نظر یکی از کاربران نوکیا ۸.۳ در توییتر

اگر Nokia 8.3 ما بر روی صفحه فست بوت گیر کرده، چه کنیم؟

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اگر تلفن هوشمند شما دارای گارانتی است، بهترین گزینه این است که با پشتیبانی نوکیا تماس بگیرید و دستگاه خود را تعمیر یا تعویض کنید. اما اگر گارانتی گوشی شما تمام شده بهترین راه آن است که بوت لودر تلفن هوشمند خود را آنلاک کرده و یک بیلد قدیمی تر را فلش کنید.

نوکیا ۸.۳ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ 5G و نمایشگر ۶.۸ اینچی به قیمت ۶۰۰ یورو رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره این مشکل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی