حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G21 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

پس از شایعات کوتاه مدت از گوشی اقتصادی HMD حالا این گوشی رسما معرفی شده است. نوکیا G21 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی می تواند در رده قیمتی خود دستگاه جالبی باشد. البته Nokia G21 با تراشه  اقتصادی Unisoc T606 تجهیز شده است.

نوکیا G21 با تراشه Unisoc T606 و قیمت ۱۷۰ یورو

کمپانی HMD Global امروز به طور رسمی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام Nokia G21 معرفی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است، این دستگاه جانشین Nokia G20 است که سال گذشته عرضه شد. برای این گوشی هوشمند جدید، به نظر می رسد این شرکت بر روی سه جنبه اصلی برای بهبود تمرکز کرده است: صفحه نمایش، دوربین و باتری.

این گوشی در دو رنگ مختلف ارائه می شود: آبی نوردیک و غروب. نوکیا جی ۲۱ به زودی با قیمت 170 یورو در بازار اروپا قابل خرید خواهد بود.

نوکیا G21

نوکیا G21

نوکیا G21 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزلوشن HD+ از نوع LCD است که از رفرش ریت 90 هرتز پشتیبانی می کند. خوشبختانه این گوشی اقتصادی از رفرش ریت تطبیقی ​​پشتیبانی می کند که در حالت صرفه جویی انرژی به 60 هرتز کاهش می یابد.

در قلب دستگاه از چیپست Unisoc T606 استفاده شده که با استفاده از فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. این تراشه دارای دو هسته قوی Cortex-A75 و شش هسته متوسط Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G75-MP1 است.

نوکیا G21 با 4 گیگابایت رم ارائه شده و در دو گزینه برای حافظه داخلی ارائه می شود: 64 گیگابایت و 128 گیگابایت. همچنین دارای یک اسلات کارت microSD است که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را بیشتر افزایش دهند.

دوربین نوکیا جی ۲۱

دوربین نوکیا جی ۲۱

در بخش دوربین، یک دوربین سه گانه اصلی در پشت وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. همچنین از ویژگی هایی مانند Super Resolution و Night Mode پشتیبانی می کند.

متاسفانه نوکیا جی ۲۱ سیستم عامل اندروید 11 را به صورت پیش فرض ارایه می کند، اما این شرکت تایید کرده که این گوشی به زودی آپدیت سیستم عامل اندروید 12 را دریافت خواهد کرد. این یعنی یکی از آپدیت های ۲ گانه اساسی که نوکیا برای این گوشی وعده داده است صرف این ارتقا خواهد شد و گوشی مذکور فقط تا اندروید ۱۳ آپدیت می شود!

انرژی نوکیا جی ۲۱ را باتری 5050 میلی آمپر ساعتی را تامین می کند که این شرکت قول داده است تا سه روز با یک بار شارژ دوام بیاورد! این از همان وعده های همیشگی نوکیا است که به سختی محقق می شود. خوشبختانه این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند اما متاسفانه این شرکت یک شارژر 10 واتی را در جعبه ارائه می کند.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

همین کارها میکنند کسی طرف گوشی های اونها نمی‌رود خوب اندروید 12 رو می‌دادی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)